Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:49:18 GMT

۳۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خرید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۴۵۱۳

۳۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خرید شد

حمد ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده امسال این شرکت ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می کند که تاکنون بیش از ۳۱۷ هزار تن آن محقق شده است.

به گفته وی، ارزش ریالی این میزان گندم مازاد خریداری شده از کشاورزان استان زنجان بیش از هشت هزار میلیارد ریال بوده که از این مبلغ تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب آنان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: شرکت مینوی خرمدره نیز ۳۴ هزار و ۷۸۵ تن گندم از کشاورزان استان خریداری کرده است.
به گفته ایزدی، سال زراعی گذشته ۲۴۹ هزار تن گندم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خریداری شد.
وی اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر کشاورزان در شهرستان های استان زنجان محصول راهبردی گندم در استان زنجان را کشت می کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه دولت نرخ خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال خریداری می‌شود.
ایزدی اضافه کرد: طبق اعلام دولت، سال گذشته نرخ مصوب خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم ۱۷ هزار ریال تعیین شده بود.
به گزارش ایرنا، سال گذشته ۲۴۹ هزار تن گندم به  ارزش چهار هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال خریداری شد.
میزان رکورد خرید تضمینی گندم استان زنجان ‭‭‭‭‭‭‭‭۳۷۲‬‬‬‬‬‬‬‬ هزار تن در سال ۸۹ ثبت شده بود که سال ۹۷ به بیش از ‭‭‭‭‭‭‭‭۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬ هزار تن رسید و این رکورد شکست.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گندم سازمان حفظ نباتات کشور زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گندم سازمان حفظ نباتات کشور زنجان وزارت جهاد کشاورزی گندم سازمان حفظ نباتات کشور زنجان اخبار کنکور تن گندم از کشاورزان هزار تن گندم استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید