Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:24:01 GMT

امام جمعه ورامین: برخی قصد تخریب چهره ورامین را دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۶۶۱۳

امام جمعه ورامین: برخی قصد تخریب چهره ورامین را دارند

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار کرد: ورامین، شهرستان بزرگ و با اصالتی است که از سابقه دیرینه فرهنگی، انقلابی و دینی برخوردار است، مردم این شهر ریشه در تاریخ داشته و همواره فریاد دینداری و ولایت‌مداری سر داده‌اند.
وی اظهار کرد: برخی از افراد و جریانات این ولایتمداری را برنمی‌تابند و تلاش دارند تا با شیوه‌های مختلف،چهره این شهرستان را مخدوش کنند لذا از تمامی دستگاه‌های خدماتی، فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها درخواست داریم که فارغ از هرگونه گرایش و تفکر سیاسی برای حفظ سرمایه‌های فرهنگی شهرستان اهتمام ورزیده و با این توطئه مقابله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: جوانان ورامینی باید بدانند که در چه شهرستان زندگی می‌کنند، شهری که شاهد دینداری و تعهد مردم این منطقه بوده و امید است جوانان عزیز با مطالبه به حق خود از مسئولان، حافظ این ارزش‌ها باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرستان ورامین گفت: مسوولان موظفند که به مطالبات مردم پاسخ داده و به صورت صحیح، صریح و شفاف اقدامات خود را با مردم در میان بگذارند.
وی همچنین با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: مهمترین درس زندگی امام چهارم شیعیان، پیام‌رسانی و روشنگری استف ایشان با بیان واقعیت‌های نهضت عاشورا دستگاه بنی امیه را رسوا کردند.
 

برچسب‌ها امام سجاد رونق تولید ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام سجاد رونق تولید ورامین امام سجاد رونق تولید ورامین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام