Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@03:41:57 GMT

صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۵۹۰۰۲

صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین

تیم افشین قطبی با کسب پیروزی در بازی حساس با ووهان زال به رتبه سوم سوپرلیگ چین صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از حساس ترین بازی های این هفته در سوپرلیگ چین بین تیم های شیجیاژوانگ و ووهان زال برگزار شد. این بازی باتوجه به اختلاف سه امتیازی بین دو تیم از همین زیادی برخوردار بود و هر دو برای کسب برد تلاش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با حملات ووهان آغاز شد اما در نیمه نخست این شیجیاژوانگ بود که برتری خود را به حریف تحمیل کرد و سرانجام مزد نمایش خوب خود را هم گرفت. در دقیقه ۴۳ خطای پنالتی روی ماتئوس با ضربه خود او همراه شد تا آبی ها با یک گل از ووهان زال پیش بیفتند.

نکته جالب این که در نیمه اول ۶۸٪ توپ در اختیار تیم سرخپوش بود اما در موقعیت گل شیجیا برتری خاصی (۵-۱) داشت.

در نیمه دوم ورق برگشت و علاوه بر مالکیت توپ، شاگردان خوزه گونزالس موقعیت های زیادی را هم به دست آوردند اما از فرصت های دو رقمی هیچ یک را تبدیل به گل نکردند تا پولیانگ شائو دروازه بان شیجیاژوانگ با نمره ۷.۵ و استوپیلا سونزو با نمره ۸ بهترین بازیکنان زمین لقب گیرند.

با این پیروزی شیجیاژوانگ ۱۵ امتیازی شد و در صعودی بزرگ به رتبه سوم جدول رسید تا افشین قطبی این چنین با دستیارانش این موفقیت را جشن بگیرد. کاپیتان ماتئوس نیز در آغوش هم تیمی هایش قرار گرفت؛ بازیکنی که ضربه پنالتی را برخلاف حرکت دروازه بان به سمت راست زد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

امروز نماینده فدراسیون فوتبال چین در ورزشگاه سوژو اسپورت سنتر قرار داشت و این نتیجه درخشان شیجیا را به نظاره نشست. رسانه های چینی هم به این برد پرداخته‌ و کار شاگردان قطبی را فوق العاده توصیف کرده‌اند.

این برای اولین بار است که شیجیاژوانگ اور برایت به سه پیروزی متوالی در سوپرلیگ چین می‌رسد و در رتبه سوم جدول جای می‌گیرد. آن ها این فرصت را دارند تا با حفظ جایگاه خود، برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی تلاش کنند.

شیجیاژوانگ هفته آینده با تیم تیانجین تدا بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی در رتبه سوم باقی خواهد ماند. سپس سه بازی حساس در پیش خواهند بود که دو تا مقابل قدرت های چین یعنی بیجینگ و شانگهای SIPG خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوپرلیگ چین فوتبال افشین قطبی سوپرلیگ چین رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی