Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی دمنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در راستای اجرای طرح مهر با نشاط توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی بین مدارس صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اعتبارات موجود در سال تحصیلی جدید 10 میلیارد ریال تجهیزات و اقلام ورزشی و بهداشتی مدارس  در قالب کاروان‌های مهر بانشاط بین مدارس سراسر استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمنه گفت: این کاروان‌ها با حضور در مناطق محروم، مدارس دخترانه، شبانه روزی‌ها و کم برخوردار اقلام ورزشی را با هدف ارتقای کیفیت‌بخشی به درس ورزش در مدارس توزیع کردند.

به گفته وی انواع توپ و تور، انواع راکت، لباس ورزشی، طناب ورزشی، مانع مخروطی و مانع دو میدانی، دروازه فوتسال، میله والیبال و...، همچنین ترازو و قدسج جهت اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی) از اقلام تهیه شده در سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی آموزش سلامت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد