Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آغاز اردوهای دو بوکسور المپیکی کشورمان، اظهار داشت: ابتدا از کمیته ملی المپیک بخاطر اینکه همیشه بوکس را حمایت می‌کند و حقوق دو المپیکی ما را سر موقع پرداخت کرده، تشکر می‌کنم. سیدشاهین موسوی و دانیال شه‌بخش وارد اردو شدند و تست کرونا هم گرفته شده و از امروز (شنبه 22 شهریور ماه) تمرینات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن 9 دی مجموعه ورزشی انقلاب تهران استارت می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان هر یک از اردوها 15 روز تمرین و 4 روز استراحت است. بدین ترتیب اردوها تا رقابتهای گزینشی فرانسه و المپیک توکیو ادامه خواهد داشت.

وی درباره اعضای کادر فنی حاضر در این مرحله از اردوها، یادآور شد: غلامرضا کریمی و دانیال تیماجی به عنوان مربی و بدنساز حاضر هستند. در کادر فنی تغییر خاصی نداریم. با مربیانی که یک سال گذشته کار کردیم، تا المپیک توکیو ادامه می‌دهیم. این کادر فنی سهم فراوانی در موفقیت‌ها داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس با اشاره به اینکه هیچ مشکلی مالی در جهت برگزاری اردوی دو المپیکی نداریم ولی برای حضور نفرات بیشتر هنوز برنامه‌ای نداریم، عنوان کرد: برای دو بوکسور المپیکی و اعضای کادر فنی هتل گرفتند ولی برای حضور نفرات بیشتر در اردو، فدراسیون با مشکلات مالی روبرو است. به خاطر شرایط کرونا، هنوز خوابگاه‌ها را در مجموعه انقلاب به فدراسیون نداده اند.

وی ادامه داد: برنامه‌هایمان برای دعوت شش بوکسور دیگر تغییر کرد تا یک تصمیم واحد در مورد سایر نفرات گرفته شود. البته رسیدگی به این موضوع مستلزم یک جلسه فوری با حسین ثوری رئیس فدراسیون است که موارد پیش‌رو، تعیین تکلیف شود تا مشکلات را هرچه زودتر حل کنیم.

استکی در مورد اینکه شرایط برای برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی هموار نیست، عنوان کرد: روی گزینشی المپیک توکیو در فرانسه خیلی حساب کرده‌ بودیم چون هنوز در شش وزن، شانس کسب سهمیه داریم. باید 35 نفر به اردو دعوت بشوند تا مسابقات انتخابی بگذاریم و شش نفر را برای این رقابتها انتخاب کنیم. امیدوارم هر چه زودتر مجوز برگزاری مسابقه انتخابی در تهران و شهرستانها را به ما بدهند و سپس با دو المپیکی و شش منتخب تمرین را ادامه بدهیم. زمان زیادی نداریم و با این شرایط کرونایی، هفت ماه از دست داده‌ایم و باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان خاطرنشان ساخت: ملی‌پوشان نسبت به اسفند سال 98 از شرایط تمرینی بیرون آمده‌ و آمادگی آنها مثل قبل نیست. ولی در زمان تعطیلی اردوها، به صورت انفرادی تمرین خود را ادامه داده‌اند و حداقل آمادگی خود حفظ کرده اند ولی باید به فرم ایده‌آل بدنی برسند. در هفت ماه باقی مانده تا گزینشی المپیک در فرانسه باید تلاش کنیم سهمیه بگیرم و یک تیم خوب برای توکیو آماده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشی بوکس اردو کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است