Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:37:02 GMT

پیام های تسلیت در پی رحلت آیت الله العظمی صانعی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۳۰۸۶

پیام های تسلیت در پی رحلت آیت الله العظمی صانعی

به گزارش جماران؛ پیام های تسلیت در پی درگذشت آیت الله العظمی صانعی در پی می آیند:

معصومه ابتکار : «إِنَّا للهِِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُوَمَابَدَّلُواتَبْدِیلاً ایت الله صانعی مرجعی بزرگ و پیشروبااحکام ونظرات مترقی در زمینه هایی مانند حقوق زن ومحیط زیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»

***

پیام تسلیت حزب اعتماد ملی

انّا لله و انّا الیه راجعون

ملت ایران، فقیهی نواندیش و عالمی بزرگ را از دست داد. 

رحلت جان‌گداز فقیه ارزنده، شاگرد اصلح امام خمینی(ره)، و یار صدیق انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ یوسف صانعی(ره)، مقلدان آن عالم ربانی، ملت شریف ایران و اعضای حزب اعتمادملی را در غمی بزرگ فرو بُرد.

مرحوم آیت‌الله‌العظمی صانعی به سبب نوگرایی‌های متعدد در فقه شیعه و نیز مواضع حق‌طلبانه، همواره مورد عتاب طیف‌های تندرو و خشک مذهب قرار داشت، اما هیچ‌گاه این سخن صاحب جواهر به شیخ انصاری را فراموش نکرد که "از احتیاط‌های خود بکاه، زیرا دین اسلام، شریعت آسان است" و همواره نیز بر همین سلوک باقی ماند و همین مساله نیز سبب اقبال مردم به فتاوای ایشان و نیز شمار بسیار مقلدان این چهره ارزشمند شد. 

او به‌عنوان مرجع تقلید مردمی، مبارزی خستگی‌ناپذیر، مجاهد فی سبیل‌الله و انسانی وارسته و حق‌جو، همواره در طرف مردم ایستاد. 

مرحوم آیت‌الله‌العظمی صانعی در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نیز نقشی شگرف ایفا کرد و در کنار دوستان دیگری همچون آیت‌الله کروبی، تاثیر بسزایی در موفقیت انقلاب اسلامی داشت.

حزب اعتمادملی، این واقعه سوزناک را به بیت شریف صانعی، مقلدان و ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان، علو درجات را برای آن فقیه بزرگوار آرزومند است. 

 

تکمیل می شود...

اخبار مرتبط حضرت آیت الله العظمی یوسف صانعی(ره) به روایت تصویر آیت الله العظمی صانعی دار فانی را وداع گفت احوالپرسی تلفنی سیدحسن خمینی از آیت الله العظمی صانعی آیت الله صانعی در بیمارستان بستری شد واکنش معصومه ابتکار به خبر درگذشت آیت الله العظمی صانعی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا آیت الله العظمی صانعی آیت الله صانعی آیت الله صانعی درگذشت سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آیت الله العظمی صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی