Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ۴ روستای نوبران ساوه گفت: در بیشتر محصولات کشاورزی می‌توانیم با حمایت از کشاورزان به عنوان پشتوانه‌های تولیدی کشور، مانع واردات با قیمت‌های گزاف شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سبزی در خصوص وضعیت کشاورزان و ضرورت تولید با بیان اینکه متاسفانه سیاست‌های غلط وزارت کشارزی موجب سردرگمی کشاورزان و هدر رفت سرمایه ملی شده است افزود: وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و نمایندگان با شدید‌ترین لحن ممکن، خواسته‌ها و مطالبات کشاورزان را پیگیری کردند.

او با اشاره به توسعه‌ی روستا‌ها با اشاره به اینکه امروز در کشور حضور و مهاجرت مردم از شهر‌ها به روستا‌ها در حال ادامه ست و نیازمند تقویت و ارتقاء امکانات با توجه به شرایط و امکانات موجود هستیم اضافه کرد: خدمت واقعی به مردم در وضعیت حساس کشور، نیازمند تلاش شبانه روزی مسئولین در رفع مشکلات روستانشینان دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به ساوه خاطر بیان کرد:: درخواست‌های ارایه شده که مورد نیاز مردم است، در این سفر از سوی وزیر راه و شهرسازی که فردی جهادی است، دستور پیگیری داده شده است.

او حضور مسولین در روستا‌ها در کنار پیگیری برای رفع مشکلات را ضروری دانست و ادامه داد: مشارکت مردم در آبادانی و توسعه روستا‌ها در کنار کار جهادی مدیران می‌تواند، در رفع محرومیت و مشکلات و نیز امیدواری مردم موثر واقع شود.


علی میرزایی فرماندار ساوه هم گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط روستایی و دیدار با مردم علاوه بر آشنایی عینی با مسایل، موجب اخذ تصمیمات درست و کارشناسی خواهد شد.

میرزایی افزود: نتایج بازدید‌های میدانی در روستا‌ها به صورت تخصصی در جلسه‌ای مشترک با مدیران مربوطه مطرح و پس از احصا مشکلات از سوی بخشدارن بررسی و راهکار‌های لازم تصمیم گیری خواهد شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به همراه مسولین از ۴ روستای سِتَق، قَلعَتین، یُلداش آباد و تیمورقاش از توابع نوبران ساوه بازدید و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

اهالی این روستا‌ها در این بازدید به بیان مشکلات خود در زمینه‌ی آب شرب روستایی، مشکل آنتن دهی تلفن همراه، کانال کشی نهر‌های کشاورزی، ایجاد سالن ورزشی برای جوانان روستا و افزایش محدوده و حریم روستا‌ها برای احداث بنا‌های مسکونی پرداختند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی مجلس نماینده ساوه و زرندیه مجلس شورای اسلامی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند