Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@23:38:04 GMT

نشان عکس سال مطبوعاتی برای سه عکاس گلستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۴۲۵۲

نشان عکس سال مطبوعاتی برای سه عکاس گلستانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، مراسم اختتامیه چهارمین دوره اعطای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران عصر جمعه (۲۱ شهریورماه) با معرفی نامزدها و برگزیدگان چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به صورت آنلاین برگزار شد. در بین اسامی نام سه عکاس گلستانی، محمد مهیمنی، جواد مکتبی و محسن کابلی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش مجموعه عکس ورزشی به «محسن کابلی»، در بخش مجموعه عکس مسائل معاصر به «جواد مکتبی» رسید و در بخش مجموعه عکس خبری هم «محمد مهیمنی» نشان عکس سال مطبوعاتی ایران را دریافت کرد.

حدود چهار هزار عکس از ۳۶۸ عکاس به دبیرخانه ارسال شد. در این میان، ۱۱۱۱ تک عکس، ۲۹۳ مجموعه عکس و ۹ مالتی مدیا برای دبیرخانه چهارمین نشان عکس سال مطبوعاتی ایران ارسال شد که در بخش تک عکس؛ ۱۴۶ عکس پرتره، ۳۵۰ عکس خبری، ۱۲۹ عکس محیط‌زیست، ۳۸۲ عکس مستند و ۱۰۴ عکس ورزشی ارسال شده بود. همچنین در بخش مجموعه عکس؛ ۲۹ مجموعه عکس ورزشی، ۱۰۸ مجموعه مستند، ۴۸ مجموعه محیط زیستی، ۸۶ مجموعه خبری و ۲۲ پرتره خبری داوری شدند.

کد خبر 548334 برچسب‌ها استان گلستان عکس - عکاس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان عکس عکاس نشان عکس سال مطبوعاتی ایران بخش مجموعه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی