Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:45:51 GMT

دبیر: پادر میانی در شان بنا و فدراسیون کشتی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۸۵۹

دبیر: پادر میانی در شان بنا و فدراسیون کشتی نیست

علیرضا دبیر روز شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: موضوع محمد بنا را استعفا نمی‌دانم و خانه کشتی، خانه بنا است. تیم یازدهم جهان را تحویل گرفت و تا عنوان چهارمی رساند.

دبیر خاطرنشان کرد: تمام اختیاراتی که من دارم را نیز حمید سوریان به عنوان نایب رییس دارد و هر تصمیمی را که او بگیرد من تمام قد پشت وی هستم و این اختیارات حتی در بعد فنی نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:کشتی تعطیل شده اما برنامه ها تعطیل نشده‌اند. برنامه ای درباره داوری نوشته شده و خیلی پیچیده است. یکی از پیشکسوتان که در جریان کارهای اجرایی نیست، گفته بود فدراسیون فعالیت ندارد اما پولشان را می گیرند در حالی که وزارت ورزش پولی به ما نداده بلکه حقوق پرسنل را هم کامل نداده است. فقط رقمی در حدود ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان به ما داده است. البته آن پیشکسوت هم مقصر نیست چرا که فقط کشتی گرفته است.

رییس فدراسیون کشتی درباره لیگ نیز گفت: سال گذشته لیگ ۴۳ روز طول کشید. ما لیگ فصلی را قبول نداشتیم و آن را جمع کردیم. امسال قرار بود لیگ ۷۰ روزه برگزار شود اما به کرونا خورد. لیگ را رها نکردیم و پیگیر بودیم.

این مقام مسئول توضیح داد: از من پرسیدند و گفتم حتما ثبت نام و قرعه کشی برگزار شود. از وزیر بهداشت تشکر می کنم که متقاعد شدند مجوز لیگ را صادر کنند. ما واقعا منتظر تصمیم اتحادیه جهانی هستیم. هفته گذشته از لالوویچ پرسیدم که تکلیف مسابقات چه می شود؟ او گفت شانس برگزاری امیدهای جهان در فنلاند کم است اما لالوویچ خیلی مصر است جهانی بزرگسالان برگزار شود.

وی با بیان اینکه  اتحادیه کشتی قرار است تا ۱۰ مهر جواب نهایی را درباره برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان بدهد، تاکید کرد: در صورت برگزاری رقابت های جهانی خیلی نمی‌توانیم لیگ را ادامه دهیم اما اگر لغو شود دست سازمان لیگ بازتر خواهد بود. قرار است جلساتی درباره نحوه رعایت پروتکل ها و اینکه مسابقات لیگ متمرکز برگزار شود یا نه ادامه داشته باشد تا به بهترین تصمیم برسیم.

دبیر درباره مزایای برگزاری لیگ در این شرایط گفت: خیلی از کشتی گیران به من پیامک دادند که لیگ را برگزار کنید. برگزاری لیگ به لحاظ بدنی هم نشان می دهد کشتی گیران در چه وضعیتی هستند. ضمن اینکه بازار کشتی داغ می شود. من‌نگران چند سال دیگر کشتی هستم که جمعیت آن خیلی کم شده است. به امید خدا کشتی با لیگ وارد خانه ها شود.

رییس فدراسیون کشتی درباره نظارت بر پرداخت مطالبات در لیگ گفت: یک تیم پارسال به تعهداتش عمل نکرد. امروز به نصیرزاده گفتم آن تیم را کنار بگذار یا تسویه کند بعد وارد لیگ امسال شود. من وارد ریز موضوعات نمی‌شوم قرار باشد من همه کارها را انجام دهم که به کارهای خودم نمی‌رسم. نصیرزاده باید جدی تر در سازمان لیگ عمل کند.

برچسب‌ها کشتی فرنگی حمید سوریان فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی حمید سوریان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی حمید سوریان فدراسیون کشتی اخبار کنکور فدراسیون کشتی برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد