Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار "حیدر عباس زاده" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه قهوه فروشی در یکی از محله های شهرستان اهواز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات میدانی و کار اطلاعاتی مأموران انتظامی، سرانجام هویت سارقان شناسایی و در کمتر از 48 ساعت پس از هماهنگی با دستگاه قضائی،در عملیاتی هدفمند دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت مسلحانه از یک قهوه فروشی در خوزستان

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از دستگیری متهمان و در بازرسی از مخفیگاه آنان 8 قبضه سلاح جنگی و شکاری با 75 عدد فشنگ ، ۱ دستگاه قهوه ساز اسپرسو ، ۱۱ عدد دله قهوه ساز ، یک دستگاه لپ تاپ ، یک دستگاه مخلوط کن به ارزش تقریبی یک میلیاردو پانصد میلیون ریال کشف شد.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مرجع قضایی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم سرقت فضای مجازی اخبار حوادث شهرستان دستگیر اهواز حوادث اهواز ساعت عنف اخبار خوزستان عکس فیلم تلگرام ایران دختر شهر کشته کرونا اخبار فارس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت