Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی درگذشت دکتر طوبی کرمانی دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خبر در گذشت بانوی فرهیخته و دانشمند سرکار خانم طوبی کرمانی موجب تاثر و تالّم شدید اینجانب و همه همکاران و آشنایان ایشان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانوی عالمه و حقیقتا فداکار و تلاشگر عمر مبارک خود را در راه ترویج اسلام و دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و تقریب مذاهب و همگرائی جهان اسلام به پایان رساند، شعله‌ای فروزان و پر تابش و گرمی آفرین برای همه تلاشگران و مجاهدان راه خدا بود.
تلاش موثر ایشان در تاسیس و مدیریت اتحادیه جهانی زنان مسلمان و سایر مجاهدت‌های ایشان در راه وحدت کلمه جهان اسلام فراموش شدنی نیست.
امید است بانوان عزیزی که همراه و همگام ایشان در این راه بودند راه ایشان را ادامه دهند.
این مصیبت را به همسر و فرزندان عزیز ایشان و به کلیه همکاران ایشان در مجمع تقریب مذاهب و اتحادیه جهانی بانوان مسلمان تسلیت عرض نموده و برای این خواهر مجاهد علو درجه مسالت دارم.


دکتر طوبی کرمانی، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در امور بانوان، پس از طی دوره بیماری نارسایی کبد، سحرگاه شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ در سن ۷۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید:

بانویی با فوق دکترا از آمریکا، اما منادی وحدت درجهان اسلام

انتصاب "طوبی‌‌ کرمانی" به عنوان مشاور امور بانوان مجمع‌ جهانی تقریب‌ مذاهب‌ اسلامی

اجلاسیه بین المللی بانوان کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس با ۳۰ ملیت

در کارنامه او مسئولیت‌های مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای خیرین سلامت کشور، عضو شورای مرکزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان، اولین زن رایزن علمی و فرهنگی در یونان، مدیر مسئول کتاب علمی پژوهشی «زنان»، مولف و مترجم برتر بین الملل دانشگاه تهران، مدیر کل سابق امور اجتماعی و ایرانیان خارج از کشور، عضو شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت (ع) ثبت است.

تألیف بیش از ۶۰ مقاله، تألیف و تصنیف ۱۲ کتاب علمی و اجتماعی و شرکت در بیش از ۸۰ کنگره ملی و بین المللی در داخل و خارج کشور از جمله آثار علمی و فرهنگی دکتر طوبی کرمانی است.

دکتر کرمانی استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران و اولین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام بود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه زنان مسلمان پیام تسلیت طوبی کرمانی آیت الله اراکی اتحادیه جهانی زنان مسلمان طوبی کرمانی تقریب مذاهب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی