Web Analytics Made Easy - Statcounter

​طوبی کرمانی پس از طی دوره بیماری نارسایی کبد، سحرگاه شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ در ۷۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طوبی کرمانی، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نخستین زن فیلسوف ایرانی، از بدو تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب یکی از دلسوزترین مدیران و فعالان عرصه تقریب بوده و عمر پربرکت خویش را در این راستا وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از طی دوره بیماری نارسایی کبد، سحرگاه شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ در ۷۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مشاور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای خیرین سلامت کشور، عضو شورای مرکزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان، اولین زن رایزن علمی و فرهنگی در یونان، مدیر مسئول کتاب علمی پژوهشی «زنان»، مولف و مترجم برتر بین الملل دانشگاه تهران، مدیر کل سابق امور اجتماعی و ایرانیان خارج از کشور، عضو شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت(ع)  و .... از جمله مسئولیتهای وی بوده است.

تألیف بیش از ۶۰ مقاله، تألیف و تصنیف ۱۲ کتاب علمی و اجتماعی و شرکت در بیش از ۸۰ کنگره ملی و بین المللی در داخل و خارج کشور از جمله آثار علمی و فرهنگی وی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند