Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای داشتن یک درب کنترلی نیازمند جک پارکینگی و تجهیزات جانبی آن هستیم ، جک پارکینگی یکی از مهم ترین عوامل تردد برای درب پارکینگ است ، جک های پارکینگی معمولا به دو دسته ریلی و بازویی تقسیم میشوند .

جک پارکینگی انواع مختلفی دارد ، لذا مصرف کنندگان این کالا ها در انتخاب آنها به چند نکته میبایست دقت کنند :

1 – برند جک

شاید بتوان به جرات گفت که شرکت سازنده جک پارکینگی مهم ترین نکته در انتخاب این محصول است ؛ هم اکنون در سراسر دنیا برند های بسیار زیادی هستند که در زمینه تولید درب های کنترلی فعالیت دارند ، برند سازنده شاخص کیفیت یک درب اتوماتیک است ، برند های مطرح بازار ایران را میتوان جک پارکینیگی یال ، سیماران ، سوزوکی ، پویادر ، گارد ، بتا ، محک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..دانست .

جک های پارکینگی سری S  و Conte  برند بریزی تولید ایتالیا بوده و سری B برند بریزی تحت لیسانس ایتالیا و مونتاژ ایران است .

2 – طول بازو

طول بازوی جک پارکینگی از عوامل مهم انتخاب صحیح جک پارکینگ میباشد ، همواره طول بازشو و طول عرض بسته جک میبایست متناسب با طول هر لنگه درب و زاویه بازشوی آن ارتباط مستقیم دارد .

طول بازشوی درب اتوماتیک ریلی بستگی به چرخندگی موتور آن دارد ، جک پارکینگی ریلی یا کشویی توسط دنده شانه ای نصب شده روی درب باز یا بسته میشود .

3 – وزن درب

وزن درب را ویژگی اصلی انتخاب نوع جک میشمارند ، وزن درب در صورتی که بیش از حد قدرت موتور درب باشد ، جک پارکینگ متحمل فشار زیادی بوده و در نتیجه درگیر تعمیرات و در نتیجه خرابی خواهد بود .

در وجه مقابل آن ، در صورتی که وزن درب خیلی کمتر از قدرت جک باشد فشار ووارده به در بیشتر از حد معمول بوده و درب به صورت ضربه ای باز و بسته خواهد شد .

پس در نتیجه وزن درب میبایست با قدرت وزنی جک مطابقت داشته باشد .

4 – ساز و کار انتقال قدرت

در خرید جک های پارکینگی همواره مساله ای پیش رو است که آن را نوع موتور جک تلقی میکنند ، موتور جک های پارکینگی در دو نوع الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تولید میشوند .

جک پارکینگی الکتروهیدرولیک

جک هایی با نوع موتور الکتروهیدرولیک با بهره وری از قدرت فشار بازوی هیدرولیک و متعلقات آن اقدام به حرکت و باز و بسته کرد درب مینماید ، جک های پارکینگی الکتروهیدرولیک به دلیل نیاز به تکنولوژی بالاتر متاسفانه در کشور خودمان تولید نمیشوند و از کشور هایی همچون ایتالیا ، چین ، اسپانیا ، آلمان و ... وارد میشوند .

جک پارکینگی هیدرولیک دارای قدرت بالاتر ، کارکرد نرم تر و عمر مفید بیشتر میباشد .

جک الکترومکانیک

جک های الکترومکانیک که نوع رایج تری از آن است ، بیشتردر مجتمع های مسکونی ، ساختمان ها ، ادارات ، درب ویلا ، درب های ماشین رو و کارگاهی و ... مورد استفاده قرار میگیرد .

این نوع جک پارکینگی به علت عرضه به قیمت مطلوب تر ، سهولت در دسترسی به تعمیرات و قطعات ، کارکرد آرام و بیصدا ، مصرف انرژی کم و... بسیار بیشتر از جک های الکترو هیدرولیک مورد استفاده قرار میگیرد .

این نوع از جک پارکینگی بر اساس قدرت دهی نیروی مکانیکی و ماردون حرکت و باز و بسته میگردد .

 

عوامل دیگر :

عوامل دیگری چون نوع مدار فرمان ، زاویه بازشو ،  قابلیت دو زمانه ، نوع خلاص کن ، مدت گارانتی و شرکت ارائه دهنده ، محل ساخت ، یراق آلات ، مقاومت و کلاس آب و هوایی ، متعلقات ، سازگاری با سایر دستگاه ها و... در انتخاب نوع جک پارکینگی شما دخیل خواهند بود .

جک های پارکینگی مناسب :

جک های پارکینگی مناسب ایرانی در بازار جک پارکینگی یال ، جک پارکینگی سوزوکی ، جک پارکینگی بریزی و ... برند های مطمئن و معتبری هستند که میتوان با خیال راحت از آنها خرید کرد .

جک های پارکینگی معمولا سیستم های برقی هستند که در صورت استفاده ناصحیح ، باز و بسته شدن بیش از حد ، عدم رسیدگی و سرویس به موقع ، فشار بیش از حد به موتور جک ، اختلال جریان برق رسانی و ... دچار خرابی و استهلاک بیشتر میشوند .

نصب جک پارکینگی :

بهتر است برای نصب جک پارکینگی با یک تکنسین متخصص همکاری کنیم تا بتوانیم پروژه ای اصولی تر تحویل بگیریم ، صنایع الکترونیک سها ، بزرگترین مرکز پخش ، فروش ، نصب و پشتیبانی سیستم های حفاظتی و امنیتی با دارا بودن بیش از 15 اکیپ نصب و کادر فروش مجرب و کادر خدمات و تعمیرات حرفه ای و کار بلد ، سال هاست که در زمینه فروش ، نصب و تعمیر تجهیزاتی چون جک پارکینگی ، کرکره برقی ، آیفون تصویری ، دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن ، راهبند اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد فعالیت مینماید ، این مجموعه در حال حاضر بزرگترین شرکت ارائه خدمات در این زمینه در سطح کشور عزیزمان میباشد .

همینطور بهتر است بدانید این شرکت نماینده انحصاری سیستم های حفاظتی و امنیتی برتر کشور از جمله برند آیفون تصویر سوزوکی ، سیماران ، تکنما ، اف اف ، سیستم های حفاظتی امنیتی بریزی ، برند معروف گلدن گیت ، گارد ، گلدن آی ، تسکو  ، پویادر ، اعلام حریق تسلا  و سایر برند های ایرانی و ایتالیایی میباشد .

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شرکت به آدرس :

https://sohaeshop.com

 مراجعه نمایید .

 یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید .

تلفن های تماس :

026-32541506 | 026-32541507

026-32540931 | 026-32547680

026-32539800 | 026-32542350

ساعات کاری همه روزه از ساعت 8 صبح تا 21 بجز روز های تعطیل

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار جک پارکینگی باز و بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت