Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مطیعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مدیریت آشپزخانه دانشگاه ها بر عهده معاونان دانشجویی دانشگاه ها است و اگر قرار است دانشجویان در ایام کرونا بر اساس تقویم زمانی در دانشگاه حاضر باشند، به مدت ۴۰ تا ۵۰ روز از آزمایشگاه و خوابگاه استفاده کرده، ‌سپس خوابگاه را تخلیه می کنند تا گروه بعدی از این امکانات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صندوق رفاه دانشجویان درباره استفاده از ظرفیت خوابگاه ها گفت: ظرفیت خوابگاه های هر دانشگاه متفاوت است و اتاق های خوابگاه های برخی دانشگاه ها دارای ظرفیت سه تا چهار نفر هستند که به راحتی می توانند تا ۵۰ درصد خوابگاه را در ترم تحصیلی جدید برای استفاده دانشجویان مهیا کنند.

وی ادامه داد: در برخی اتاق ها امکان اعمال ‌پروتکل های بهداشتی به دلیل تعداد زیاد دانشجویان وجود ندارد؛ بنابراین اداره ظرفیت خوابگاه ها در اختیار دانشگاه ها قرار دارد.

مطیعی نحوه سرو و ارائه غذا به دانشجویان را هم منوط به تصمیم دانشگاه ها کرد و افزود: با این حال دانشگاه ها بر اساس تاکیدات وزارت علوم در صورت امکان باید غذاها را بسته بندی کنند.

به‌ گزارش ایرنا، ترم تحصیلی جاری دانشگاه ها به دلیل ادامه بحران پاندمی کووید ۱۹ در قالب ترکیبی از کلاس های مجازی و حضوری برای بیش از سه میلیون دانشجو از ۱۵ شهریورماه آغاز شد. همچنین، دانشگاه ها با توجه به شرایط شان، حداکثر ۴۰ یا ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه ها را به صورت چرخشی در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

روند تعطیلی کلاس های درس از روزهای ابتدایی ترم دوم سال تحصیلی گذشته در مراکز آموزش عالی آغاز شد و خوابگاه ها را به تعطیلی کشاند. در ترم جدید اما استفاده از خوابگاه ها به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع اعلام شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ظرفیت خوابگاه ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی