Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری رویداد شتاب(استارت آپی) سازه های نوین توسط مرکز نوآوری تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی این مجموعه در کرمان خبر داد.

دکتر "ایمان کدیور" در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه رویداد شتاب(استارت آپی) سازه های نوین ساعت ۹ روز دوشنبه ۷ مهرماه ماه در مرکز جهاددانشگاهی شعبه کرمان و همزمان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروزه برگزاری رویداد شتاب (شبکه توانمند سازی ایده های برتر) به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی جهت تشکیل، رشد و سرمایه گذاری شرکتهای نوپا قلمداد می شود و از این رو، برگزاری این رویدادها در کنار افزایش هدفمند مراکز نوآوری و رشد دانشگاه می تواند نوید بخش آینده­ای روشن با اهداف مالی برنامه ریزی شده باشد.

کدیور تصریح کرد: در همین راستا و در جهت حمایت از فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار و همچنین سیاست های کلان وزارت عتف، دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به هماهنگی و برگزاری رویدادهای شتاب تخصصی با همکاری مراکز مختلف علمی کاربردی و سازمان­ ها و دستگاه­ های اجرایی در سراسر کشور کرده است.

معاون علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه این رویدادهای تخصصی پتانسیل ­های بومی هر استان یا شهرستان و در سطح کلان، کشور را هدف قرار می­ دهند افزود: این رویدادها نقش مهمی در کمک به واحدهای تحقیق و توسعه واحدها و کارخانجات صنعتی ایفا می کنند به گونه ای که رفع نیازهای فناوری این واحدها با جذب افراد و ایده های مختلف از طریق فراخوان های این رویدادها و گردهمایی آن­ها در یک محیط و ارائه ایده ­ها و محصولات، انجام می شود.

وی ضمن دعوت از کلیه علاقمندان، سرمایه گذاران، دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید، فرهیختگان و فعالان حوزه سازه برای شرکت در این مراسم، ادامه داد: در این رویداد، هر فردی که ایده دارد باید بتواند ایده خود را به بهترین شکل به یک مدل کسب و کار تبدیل کند و بعد از آن به یک سرمایه گذار معرفی شود و یا ایده خود را در قالب سرمایه گذاری های مجتمع برای عملیاتی شدن به پیش ببرد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می شود ایده­پردازان خودشان مجری تولید نشوند و خلاق و نوآور باقی بمانند و بعد از ثبت ایده خود، آن را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند تا به سرعت عملیاتی شود.

معاون علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه «سازه های فضاکار، سازه های بدون ستون میانی»، هوشمندسازی و مصالح نوین»، «انرژی پاک» و «معماری آینده گرا» از محورهای تعریف شده این رویداد شتابی است که برای اولین بار در کشور توسط مرکز نوآوری تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان برگزار خواهد شد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ ایده و محصول به دبیرخانه این رویداد معرفی شده اند و با توجه به استقبال قابل توجه از این رویداد، روند ثبت ایده و محصول از طریق سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به آدرس https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/285/structure تا ۲۵ شهریور ماه تمدید شده و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این رویداد به نشانی www.Buildstart.jdker.ac.ir، کانال تلگرامی به نشانی Buildstart@ یا اینستاگرام این رویداد به آدرس start_ Build مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رویداد شتاب سازه نوین جهاد دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمان رویداد شتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان و آقایان به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.   قایقرانان باشگاه‌های عقاب نهاجا، نوین البرز، پارس جنوبی، پترو پالایش تجهیز سما، بحر گستر پارس و نوین تهران در لیگ بانوان و کارن کاسپین، ملوان نداجا، عقاب نهاجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در لیگ مردان در ۱۶ ماده در بخش کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر رقابت می‌کنند.   جلسه هماهنگی لیگ آب‌های آرام فردا ۹ اردیبهشت ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.   تاکنون در جدول رده بندی بحر گستر پارس، پارس جنوبی و عقاب نهاجا در بخش بانوان و ملوان نداجا، پارس جنوبی و میداف بوشهر در بخش آقایان در رده‌های برتر قرار دارند.   هم‌زمان با این رقابت‌ها مرحله پایانی لیگ کانوپولو نیز برگزار خواهد شد.   این رقابت‌ها ۱۰ اردیبهشت در بخش آقایان و ۱۱ اردیبهشت در بخش بانوان برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان مشخص خواهد شد.   در این رقابت‌ها تیم‌های نوین تهران، اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس هرمزگان، باشگاه تجهیزات ورزشی روگ و نوین البرز در بخش بانوان و تیم‌های نوین تهران، شهدای غواص زنجان، ملوان نداجا، نوین البرز و اصفهان خروشان در بخش آقایان حضور دارند.   جلسه هماهنگی لیگ کانوپولو بانوان و آقایان ساعت ۱۵ فردا ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.   در جدول رده بندی لیگ کانوپولو در بخش بانوان اصفهان خروشان، آوش خلیج فارس و نوین تهران و در بخش آقایان ملوان نداجا، شهدای غواص زنجان و نوین تهران صدرنشین هستند.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است