Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاری با بیان اینکه ۱۵۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سیما سادات لاری» در خصوص آمار افراد مبتلابه کرونا در کشور امروز (دوشنبه  ۲۴ شهریور) گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۸۲ نفر از آنها در مراکز درمانی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا امروز به ۴۰۴ هزار و ۶۴۸ نفر رسیده است.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۴۸ هزار و ۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳ هزار و ۷۹۸ نفر از بیماران کرونایی کشور در وضعیت حاد بیماری هستند و در بخش های ویژه بستری هستند.

لاری افزود: استانهای استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا لاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند