Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:59:03 GMT

مرحله کشوری جشنواره قرآنی باران وحی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۱۱۵

مرحله کشوری جشنواره قرآنی باران وحی

مرحله کشوری «جشنواره باران وحی » به صورت ویدئو کنفرانس به میزبانی کمیته امداد استان تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان،معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری مرحله کشوری « جشنواره قرآنی بران وحی» به میزبانی این نهاد،گفت: افراد راه یافته به مرحله کشوری بخش آوایی در رشته های قرائت  و ترتیل در دو گروه سنی (۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال) از ۲۵ لغایت ۲۷ شهریورماه در دو بخش خواهران و برادران به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. زمانیان با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی باران وحی در چهار محور آوایی، معارفی، هنری و ادبی و در ۱۱ رشته با شرایط استاندارد برگزار شده است، یادآور شد:  کمیته امداد استان تهران در بخش آوایی قرائت و ترتیل جشنواره قرآنی باران وحی میزبان شرکت کنندگان است. معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: ۱۴۸ نفر به مرحله کشوری در بخش آوایی قرائت و ترتیل این دوره از جشنواره راه یافته اند که ۹ نفر از این تعداد مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران هستند. وی تصریح کرد: با حضور هیأت داوران ویژه برادران و خواهران به صورت مجزا در سالن شورای کمیته امداد استان تهران، ۲۵ شهریورماه با حضور خواهران و ۲۶ و ۲۷ شهریورماه با حضور برادران راه یافته به این دوره از مسابقات قرآنی باران وحی برگزار می شود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد استان تهران قرآنی باران وحی مرحله کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش