Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@13:33:32 GMT

مرحله دوم غربالگری کرونا باید اجرایی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۶۱۵۳

مرحله دوم غربالگری کرونا باید اجرایی شود

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا کرمی‌محمدی که مصاحبه با رادیو گفتگو اظهار کرد: بر اساس قانون مدیریت بحران، هماهنگی خوبی با شهرداری صورت گرفت ولی با تصویب قانون جدید، کارگروه‌ها و برپایی شورای هماهنگی لغو شد.

وی با بیان اینکه این هماهنگی‌ها باید ادامه می‌یافت، چون بحران‌ها در شهر تهران خبر نمی‌کند، افزود: متاسفانه این کار صورت نگرفت و اگر اتفاقی در شهر تهران رخ می‌داد، شرایط بدی را شاهد می‌بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی محمدی در عین حال تاکید کرد که نمی‌توان منتظر آئین نامه‌های اجرایی ماند، نهایی شدن این هماهنگی‌ها را موکول به یک سال آینده دانست و این رویه را از چالش‌های دیگر شهر تهران دانست.

وی از صدور حکمی که شهردار تهران را فرمانده عملیات تعیین می‌کند، گفت: تلاش داریم جلسه هماهنگی هر سه ماه یکبار صورت گیرد تا خلأ‌ها را پر کنیم.

کرمی محمدی افزود: ما برای برپایی این جلسات، از حکم مذکور استفاده می‌کنیم و ارگان‌ها هم از برگزاری جلسه هماهنگی استقبال کرده‌اند ولی بهتر بود اجرای این رویه، قانونی باشد.

وی ابراز امیدواری کرد آئین نامه‌ها سریعتر تصویب شود و کارهای مدیریتیِ بحران شهر تهران زودتر سر و سامان گیرد.

کرمی محمدی همچنین در خصوص توفیق برخی کشورها در غربالگریِ بیماران مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس گفت: ما هم این کار را یکبار صورت داده و موفق هم بودیم.

وی در رادیو گفت‌وگو افزود: ما در شهر تهران امکانات خوبی برای غربالگری تخصیص دادیم که در جلوگیری از شیوع بیماری اقدامی موثر بود. در موج دوم، باز هم بر این غربالگری تاکید داشتیم ولی دوستان اظهار می‌داشتند امکانات اندکی در اختیار دارند.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در عین حال تاکید کرد کیت‌های تشخیصی در بازار آزاد به وفور یافت می‌شود و ادامه داد: این کیت‌ها در داخل هم تولید می‌شود و امکانات را کامل در اختیار داریم و حتی شهرداری قادر به اجرایی کردن این کار در شهر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از امروز به فکر این مهم نباشیم، ممکن است در پاییز دچار مشکل شویم.

کرمی محمدی بار دیگر به مبحث اصلاح قانون مدیریت بحران پرداخت و گفت: مسئولان توجیه می‌کردند تکلیف بسیاری دستگاه‌ها در زمان بحران روشن نیست و این در حالی است که هیچ نیازی به قوانین جدید نداریم و باید در اجرا، کارها را درست کرد.

انتهای پیام/

104 / 361 کرونا غربالگری کرونا رضا کرمی محمدی کرونا در تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا غربالگری کرونا کرونا در تهران شهر تهران کرمی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود