Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@12:43:24 GMT

جانمایی ۶ هزار دستفروش تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۸۵۵۴

جانمایی ۶ هزار دستفروش تهرانی

مفاخریان از ساماندهی ۶ هزار دستفروش در تهران خبر داد و گفت: رویکرد ما حمایت از دستفروشان به گونه‌ای است که فعالیتشان را بدون آسیب به حقوق شهروندان ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سید علی مفاخریان» با بیان این که تاکنون ۶۰۰۰ دستفروش در تهران شناسایی و جانمایی شده‌اند، گفت: در مجموع اطلاعات ۱۰ هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت شده است که بخش عمده افراد احراز هویت و در ۴۰ بازار محلی ایجاد شده جانمایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: سامانه‌ای به اسم سامان بازار و به آدرسhttp://Samanbazar.tehran.ir را فعال کردیم و کسانی که بخواهند از دستفروشی کسب درآمد کنند باید اطلاعات خود را در این سامانه فعال کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: فهرستی از دستفروشان فعال در پایتخت وجود دارد اما اطلاعات آن غیر قابل اعتماد است، چرا که افراد نگران ارائه اطلاعات کسب و کار خود به مجموعه‌های مدیریت شهری هستند، بنابراین باید در ابتدا اعتمادسازی انجام شود.

مفاخریان با بیان این که دو گروه دستفروشی و بساط گستری در پایتخت وجود دارد، گفت: کسانی که با خرد فروشی قصد امرار معاش دارند و افرادی که سازمان‌یافته و سودجو هستند.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته، پس از مصوبه مرتبط، در این زمینه مطالعات خوبی انجام شده و کار دستورالعمل‌های اجرایی در کمیته‌های مربوطه در حال بررسی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر اینکه شهرداری تنها یکی از دستگاههای مخاطب این مصوبه است، گفت: دستگاه‌های مختلفی درباره این مصوبه وظایفی را بر عهده دارند. اداره صنعت و معدن، تعزیرات، و پلیس باید در اجرایی شدن این مصوبه کمک کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، مفاخریان تاکید کرد: مشاغل سیار و بی کانون، صنف و اتحادیه ندارند که از آن‌ها حمایت کند. ما این کار را انجام می‌دهیم تا این افراد ساماندهی شوند و کسب و کارشان در نقاط مجاز ادامه داشته باشد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستفروشی مترو دستفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود