Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده در نقش مهدی ترابی ظاهر شد و با گل سه امتیازی اش مقابل التعاون کار را برای پرسپولیس در آورد تا بدین وسیله امید های این تیم برای صعود به مرحله بعدی همچنان زنده بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ (سه‌شنبه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن (۸۲ – امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر (۷۸ – آرمان رمضانی).

ترکیب التعاون: کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی (۸۸ – منصور المولد)، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی (۷۷ – عبدالله الجوی)، سدریک آمیسی، سلطان احمد منداش (۲+۹۰ – ربیع سفیانی)، احمد حسن اثیری، عبدالمجید الصوله و میشل دوک.

نیمه اول
دقیقه ۹:
 ضربه ایستگاهی برای التعاون و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک شود که این توپ بدون استفاده مهاجمان التعاون از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه التعاون کرد که کاسیو در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۷: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۵: حمله ناگهانی التعاون از سمت چپ، به موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس تبدیل شد که حامد لک موفق به مهار ضربه اول شد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه دوباره به بازیکن التعاون رسید. ضربه دوم هم باز با واکنش مناسب لک همراه شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.

دقیقه ۳۹: ضربه ناگهانی و زمینی آمیسی بازهم واکنش خوب حامد لک را به دنبال داشت و دروازه‌بان پرسپولیس توانست برای دومین بار مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه ۴۱: احمد نوراللهی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه ۶۰:
 عیسی آل‌کثیر با پاسی در محوطه جریمه وحید امیری را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن به کنار دروازه التعاون برخورد کرد.

دقیقه ۶۳: سیامک نعمتی در یک حرکت انفرادی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه نهایی او به سمت دروازه التعاون کارساز نبود.

دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس، ارسال بشار رسن روی دروازه را به دنبال داشت و ضربه سری که احمد نوراللهی زد، اما کاسیو به خوبی موفق به مهار توپ شد. روی توپ برگشتی هم بازیکنان پرسپولیس تعلل کردند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۸۱: وحید امیری ارسالی روی دروازه التعاون داشت که برخورد توپ با مدافع التعاون به نظر می‌رسید خطای هند پنالتی باشد، اما داور مسابقه اعلام کرنر کرد.

دقیقه ۸۲: کرنر ارسالی از امید عالیشاه به شجاع خلیل‌زاده رسید که این بازیکن نیز با یک ضربه زمینی دروازه التعاون را باز کرد تا اگر در بازی های پیشین در شرایط بازی های خاص ، این مهدی ترابی بود که با گلهای سه امتیازی بازی را برای پرسپولیس درمی‌آورد ، این بار این شجاع خلیل‌زاده باشد که مطلوب نظر هواداران را با گل سه امتیازی خود تامین نماید ‌.

دقیقه ۸۵: رایان الموسی با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس با پیروزی در این دیدار در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهار امتیازی شد و در رتبه سوم جدول گروه C ایستاد. در این گروه تیم‌های الدحیل قطر و التعاون عربستان با شش امتیاز اول و دوم هستند. تیم شارجه امارات نیز یک امتیازی و در قعر جدول قرار دارد.

پرسپولیس برخلاف نیمه اول در نیمه دوم دیدار مقابل التعاون نمایش بهتری داشت و بارها روی دروازه حریف عربستانی خطرساز شد. مزد این بازی برتر نیز در نهایت با کسب سه امتیاز همراه شد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون التعاون پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دروازه التعاون شجاع خلیل زاده پارس فوتبال روی دروازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم

پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم اراک برتری یک نیمه‌ای خود را در ۴۵ دقیقه دوم از دست داد تا مسابقه با تساوی در وقت معمول به وقت‌های اضافه کشیده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 ابتدا با دو گل پرسپولیس را از حریف پیش انداختند اما تعویض های حسینی در نیمه دوم جواب داد و مهدی لیموچی در دقیقه 84 و شروین بزرگ در دقیقه 6+90 با دو گل کار را به تساوی کشاندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

نیمه اول

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 66: امین جهان کهن هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه 6+90: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس