Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@04:40:57 GMT

فیلم ترسناک «پوست» در انتظار پایان کرونا/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۷۰۷

فیلم ترسناک «پوست» در انتظار پایان کرونا/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

 فیلم سینمایی «پوست» ساخته برادران ارک که پیش از این گمانه زنی‌هایی مبنی بر اکران آنلاینش بود قرار است تا پایان دوران کرونا اکران خود را به تعویق بندازد، بنا بر اعلام تهیه کننده این فیلم اکران در سینما‌ها را بعد از پایان کرونا آغاز خواهد کرد و برنامه‌ای برای اکران آنلاین ندارد.

قاچاق اکثریت آثار اکران شده در چرخه اکران آنلاین باعث شده تا بسیاری از کارگردانان نسبت به اکران آثارشان در این مدیوم بدبین باشند، مدیومی که با وجود نبود حق کپی رایت باعث ورشکستگی بسیار از سینماگران و همچنین تهیه کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «پوست» ساخته بهمن و بهرام ارک کارگردانان جوان سینمای ایران در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، فیلمی که در بخش نگاه نو پذیرفته شد و توانست با نقد بسیار مثبت اهالی رسانه و منتقدین روبرو شود. 

موضوع این فیلم عشق، جادو و خرافه پرستی است و درباره خانواده‌ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود. از نکات جالب این فیلم می‌توان به ساخت آن در ژانر وحشت اشاره کرد، اتفاقی که طی سالهای گذشته می‌تواند به نوع خود اتفاقی جذاب باشد. 

حضور این فیلم در چرخه با توجه به ژانر ساخت آن یعنی ژانر وحشت می‌تواند اتفاقی جذاب برای سینماهای بدون مخاطب باشد، البته ساختار فیلم پوست، زبان آن و نوع روایت ممکن است قشر خاصی از علاقمندان به سینما را به خودش جذب نماید. 

این دو کارگردان جوان سینما سه سال پیش با ساخت فیلم کوتاه «حیوان» موفقیت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور کسب کردند. فیلم کوتاه حیوان از تولیدات آموزشی هنرجویان مدرسه ملی سینمای ایران در بخش «سینه فونداسیون» جشنواره کن در رقابت با فیلم‌هایی از کشور‌های اسلواکی، برزیل، ژاپن، هند، فرانسه، آمریکا، آرژانتین، بریتانیا و تایوان و بلژیک موفق به کسب جایزه دوم این بخش از جشنواره کن شد.

از دیگر نکات بارز این فیلم سینمایی می توان به عدم حضور سلبریتی‌ها و چهره های معروف سینمایی اشاره کرد. در این فیلم از بازیگران تبریزی استفاده شده است و طبق گفته بهرام ارک این فیلم به زبان ترکی ساخته شده است. باید دید که اولین فیلم بلند برادران ارک در چرخه اکران بعد از کرونا چه سرنوشتی را پیدا می کند. 

امید والا، عاشیق، ولی عبدی، فاطمه مسعودی فر، جواد قامتی، محمود نظرعلیان، صدیقه دریانی، وحید شیرزاد، نرجس دلارام، داود نورپور، ابراهیم دهقان زاده، داود مظلومی رواسانی، هادی افتخارزاده، صمد دلنواز، وحید دلنواز، محمد شامی بازیگرانی هستند که در پوست به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا اکران آنلاین فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر ژانر وحشت فیلم کوتاه فیلم سینمایی ژانر وحشت اکران آنلاین فیلم پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم