Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان افزود: این ویروس موجب تعطیلی ناخواسته و طولانی‌ مدت مدارس شد اما جریان آموزش هیچگاه متوقف نشده است. 

وی ادامه داد:  اگرچه دانش‌آموزان در خانه‌ حضور دارند اما جریان یادگیری در همان مکان و با روش‌های مختلف در حال پیگیری است و باید فرهنگیان از فضای مجازی و رسانه‌ها به نحو مناسب از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: البته آموزش غیرحضوری مدت‌هاست در جوامع پیشرفته متداول شد و شاهد افزایش تمایل به سمت آموزش مجازی هستیم و باید با مدیریت صحیح در کنار برنامه‌های حضوری اقدام موثر در این مورد صورت گیرد.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: آموزش از راه دور به سبب اینکه در منزل و یا محل مورد نظر دانش‌پذیر انجام می‌گیرد این امکان را برای علم‌آموز مهیا می‌سازد که بتواند با آرامش و تمرکز بیشتر به یادگیری دروس بپردازد.

با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ از ۱۵ شهریور ماه جاری، ۱۲ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷  واحد آموزشی مناطق روستایی و شهری مهریز مشغول تحصیل شدند.

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( چهارششنبه) گفته بود که با فوت ۱۷۹ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،دو هزار و ۹۸۱ بیمار جدید شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۷۲۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید- ۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.

به گفته وی تاکنون ۳۵۲ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و سه هزار و ۸۲۷ نفر از بیماران بدحال تحت مراقبت قرار دارند که تاکنون سه میلیون و ۶۴۱ هزارآزمایش تشخیصی انجام شده است.

لاری افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا یزد دانش‌آموزان بهداشت و سلامت آموزش مجازی پروندهٔ خبری آغاز سال تحصیلی در کشورهای جهان در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا یزد دانش آموزان بهداشت و سلامت آموزش مجازی مهریز ویروس کرونا یزد دانش آموزان بهداشت و سلامت آموزش مجازی اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است