Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان گفت : انعقاد تفاهم نامه جدید بر مبنای سنجش شرایط روز کشور و استان و جمع بندی نظرات و کار کارشناسی و میدانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتقاد استاندار از بد قولی‌ها در رسیدگی به وضع معدن آلبلاغ

شجاعی با تاکید بر اینکه در تفاهم نامه جدید حجم سرمایه گذاری نسبت به مصوبه سفر ریاست جمهوری کمتر نخواهد شد بلکه قطعا بیشتر خواهد شد، افزود: اگر از نظر ارزی امکان پذیر نباشد معادل ریالی آن لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشاره داشت: در تفاهم نامه سفر ریاست جمهوری به استانی برخی موضوعات مانند صنایع پایین دستی به خوبی دیده نشده است که در این تفاهم نامه، ایمیدرو این نداشته استان را ایجاد و از نظر کمی و کیفی توسعه می‌دهد.

شجاعی با اعلام زمان یک ماهه برای بررسی و اعلام نظرات کارشناسی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی جهت درج در تفاهم نامه، گفت: اسناد بالادستی به ویژه سند توسعه استان در این تفاهم نامه به خوبی دیده و حجم سرمایه گذاری و برنامه زمان بندی مشخص باشد.


او افزود: در نهایت باید ترسیم درستی از صنایع و معادن استان داشته باشیم که قابلیت اجرا داشته باشد و با سنجش درست شرایط آگاهی و دانایی بر امور مسلط باشد.

شجاعی با تاکید بر لحاظ اولویت‌های استان در تفاهم نامه با ایمیدرو، افزد: در سطح بالاتر حتی می‌توانیم به دنبال تامین نداشته‌های سطح ملی باشیم.

او  با اشاره به آمادگی سازمان ایمیدرو مبنی بر سرمایه گذاری برای اکتشاف در هر پهنه‌ای در استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه تاکید کرد: نیاز‌های استان سنجیده و با تاکید بر نگاه به آینده اعلام شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)