Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:08:24 GMT

دانشگاه آزاد «سراهای نوآوری» راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۴۶۳

دانشگاه آزاد «سراهای نوآوری» راه‌اندازی می‌کند

محمدمهدی تهرانچی روز پنجشنبه در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دانشگاه آزاد ظرفیتی ملی و اجتماعی است که باید از آن برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که از این سرمایه عظیم مردمی برای توسعه مناطق مختلف کشور بهره گیری کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال طراحی الگو توسعه در استان های کشور است، گفت: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که سرمایه عظیم دانشگاه آزاد متناسب با نیاز مردم در مناطق مختلف تغییر جهت دهد و حل مشکلات کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانچی عنوان کرد: اکنون بیش از ۲ هزار پایان نامه معتبر علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تهیه است که در هرکدام از آنها می تواند به توسعه استان کمک کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های تحقیقاتی دانشگاه آزاد در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت، گفت: در استان های مرزی بحث تاثیر آموزش در توسعه و افزایش بهره‌وری را دنبال می‌کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه به زودی سراهای نوآوری در کشور راه اندازی خواهیم کرد، ادامه داد: دانشجویان در این محیط می توانند با محیط کار واقعی آشنا و برای ورود به بازار کار شوند.

طهرانچی افزود: مهمترین دغدغه امروز مردم کشورمان اشتغال و اقتصاد است از این رو ما به دنبال آن هستیم که به اندازه خود در پاسخگویی به این دغدغه تلاش کنیم.

فرهاد گلمحمدی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از وضعیت دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد در استان کرمانشاه چهار واحد، پنج مرکز و ۲ آموزشگاه سما دارد که در مجموع ۱۶ هزار دانشجو معادل ۴۵ درصد کل دانشجویان استان را در خود جا داده است.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی و خصوصی است.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه اخبار کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند