Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: حمایت از سرمایه گذاران در راستای رونق تولید و توسعه استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در دیدار با عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور اظهار کرد: خراسان شمالی استانی محروم است و باید از راهکارهای قانونی مختلف جهت کمک به سرمایه گذاران این استان بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در خصوص نشست برگزار شده با حضور عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور، گفت: چک های برگشتی و تسهیلات غیر جاری عمده مشکلات سرمایه گذاران با این بانک عامل بود.

محمود قنبری دریافت تسهیلات در گردش مجدد را درخواست سرمایه گذاران از بانک صنعت و معدن اعلام کرد و افزود: بعد از بررسی مشکلات مقرر شد متقاضیانی که بدهی غیرجاری ندارند بانک صنعت و معدن استان تا یک ماه آینده پرونده را تکمیل و تا سقف اختیارات خود تسهیلات بپردازد و پرونده متقاضیان وام بیش از سقف اختیارات استان به تهران ارسال شود.

وی گفت: افراد دارای چک برگشتی و بدهی غیرجاری که بنابر قانون امکان پرداخت تسهیلات جدید وجود ندارد باید پرونده آنان برای بررسی به شورای تامین استان ارائه شود.

قنبری دریافت سرمایه در گردش را از دیگر درخواست های سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: پرونده این افراد تکمیل و به تهران ارسال می شود و با توجه به مشکلات ارزی معادل ریالی به آنان پرداخت خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی محمد علی شجاعی شجاعی رونق تولید استاندار خراسان شمالی حمایت از سرمایه گذار بانک صنعت و معدن سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود