Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@01:05:11 GMT

اراضی ملی به طرح اقدام‌ ملی مسکن بم اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۰۷۰۲

اراضی ملی به طرح اقدام‌ ملی مسکن بم اضافه شد

به گزارشهمشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی حاجی‌زاده در دیدار با فرماندار و مسئولان بم به واریز سهم آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بم به تعداد ۸۰ نفر اشاره کرد و گفت: طبق توافق میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور تمامی هزینه‌های اخذ پروانه ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کشور با ۵۰ درصد تخفیف اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به ترانزیتی بودن و اهمیت مسیر کرمان-بم-زاهدان و همچنین پرمخاطره و حادثه‌خیز بودن آن عنوان کرد: می‌توان از طرفیت ویژه مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری با دولت برای احداث کنارگذر بم تا نرماشیر استفاده کرد. عملیات اجرایی این پروژه در قانون بودجه امسال دیده شده است.

فرماندار بم به همراه معاونان، بخشداران دهبکری و بروات با مدیر کل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان دیدار کردند و این نشست با بیان مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان بم‌ از سوی فرماندار و قول یاری و پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان پایان یافت.

کد خبر 550342 برچسب‌ها طرح اقدام ملي استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح اقدام ملي استان کرمان راه و شهرسازی طرح اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر