Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در نشست ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در اوایل به دلیل کند بودن روند کار پروژه و عدم ساخت و ساز در زمین واگذار شده، بحث پس دادن زمین مطرح بود، گفت:‌ با همفکری و هماهنگی امام جمعه و همچنین کمک هایی که از طرف بازاریان و تجار و ایلامیان مقیم تهران بخصوص مردم خیر در تهران و دیگر کمک‌های مردمی تاکنون این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای پیشبرد کار نیاز است که مشارکت اقشار مختلف مردم، نهادها و ارگان ها را در این زمینه داشته باشیم به عنوان مثال در صورت مشارکت این زائرسرا مالکیت آن مردمی باقی بماند.

استاندار ایلام افزود: همچنین ارگان‌ها و نهادهایی که جامعه هدف بالایی دارند چون بسیج، کمیته امداد و دیگر نهادها می توانند از طریق واگذاری بخشی از این پروژه مشارکت داشته باشد.

سلیمانی دشتکی با عنوان اینکه برای تکمیل پروژه زائرسرای ایلامیان در مشهد باید به دنبال خیرین کلان باشیم، تاکید کرد: البته تاکنون کمک های بسیار خوبی از طریق خیرین استان و کشور جمع‌آوری و برای تکمیل پروژه اقدام شده است ولی برای تکمیل زائرسرا باید نسبت به جمع آوری کمک های بیشتر تلاش بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای جلب مشارکت مردم و خیرین باید کمیته زیارت در استان تشکیل بدهیم، یادآور شد: این کمیته در خصوص پیگیری‌های لازم برای جلب مشارکت مردم و خیرین حرکت خواهد کرد.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه به ماده ۹۷ این قانون اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود در این راستا به نحو مقتضی استفاده کرد.

وی افزود: با استناد به این بند قانونی و البته با دید باز می توان نسبت به تخصیص اعتبار برای ساخت و ساز زائرسرای ایلامیان در مشهد کاری مفید انجام داد.

استاندار ایلام با تاکید بر رعایت صرفه جویی و کاهش هزینه ها در ساخت و ساز زائر سرای ایلامیان تصریح کرد: پیشنهاد این است که یک یا دو طبقه را فعلا برای استفاده زوار ایلامی آماده کنیم و به بهره‌برداری برسانیم و در فازهای بعدی مابقی طبقات را تکمیل کنیم.

سلیمانی دشتکی به بحث مشارکت نهادها و ارگان های مختلف در ساخت زائرسرا تاکید کرد و اظهار داشت: در کنار استفاده از کمک مردمی، مشارکت نهادها و ارگان هایی که از جامعه هدف بالایی برخوردار هستند، برای تکمیل پروژه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و باید در این زمینه اقدام کرد. 

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی مشهد حرم امام رضا استان ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی مشهد حرم امام رضا استان ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مشهد حرم امام رضا استان ایلام اخبار کنکور سلیمانی دشتکی برای تکمیل ارگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور