Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:40:35 GMT

۲ درصد مددجویان آموزش‌دیده بازگشت به زندان دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۰۴۶

۲ درصد مددجویان آموزش‌دیده بازگشت به زندان دارند

ابوالفضل حجتی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خراسان شمالی اظهار داشت: زندانیانی که زیر پوشش برنامه های فرهنگی، آموزشی قرار می گیرند پس از تحمل حبس به آغوش خانواده بازگشته و وارد کار و فعالیت می شوند.
وی افزود: در تمامی زندان های کشور کلاس های حرفه آموزی در زمینه های مختلف از جمله خدماتی، صنعت، کشاورزی و صنایع دستی وجود دارد و این حرفه آموزی ها با توجه به نیاز هر منطقه نیز برنامه ریزی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجتی پور اظهار داشت: در بحث اشتغال مددجویان نیز با سازمان ها و مراکز بیرون از زندان همکاری و تعامل کرده و برای به کارگیری این افراد تلاش مشارکت می کنیم.

۳۰ درصد محکومان زندان ها اشتغال دارند 
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با بیان اینکه ۳۰ درصد مددجویان زندان های کشور شغل دارند، گفت: برای مددجویانی که دوران محکومیت طولانی را سپری می کنند، اشتغال ایجاد شده است.
حجتی پور افزود: این سازمان در خصوص بهداشت و درمان زندانیان نیز بر اساس برنامه های مصوب و ابلاغی ستاد ملی کرونا و همسو با سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پرشکی عمل کرده و نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از ابتلای مددجویان زندانها به کووید ۱۹ به کار گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در این خصوص نداشته است.
وی اظهار داشت: با رعایت مسایل بهداشتی و بحث اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط، توانستیم کرونا را در زندان ها کنترل کنیم.
وی شمار افراد محبوس در زندان های کشور را ۲۰۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از نظر تعداد زندانی به جمعیت در رده متوسط جهانی هستیم.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی روز شنبه برای معارفه مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده بود.

برچسب‌ها بجنورد سازمان زندان‌ها خراسان شمالی آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان زندان ها خراسان شمالی آموزش بجنورد سازمان زندان ها خراسان شمالی آموزش اخبار کنکور زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی