Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:35:26 GMT

ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی یزد در هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۹۳۵

ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی یزد در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد روز شنبه در نشست خبری مشترک نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سپاه الغدیر استان اظهار داشت: دفاع مقدس رویداد بزرگی بود که با تحمل سختی‌ها و کمبودها و با هماهنگی و اتحاد و انسجام به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه امروز امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: راه شهادت بر نیروهای انتظامی هنوز باز است و هفته‌ای نیست که نیروی انتظامی در راه مبارزه با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت، مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر شهید ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی‌فرد ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا از شهدای سرباز به عنوان مظلوم‌ترین شهدا در طول دفاع مقدس و دوران فعلی یاد کرد و ادامه داد: در روز اول مهرماه مصادف با دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «جوانان، سربازان، دانش پژوهی» نامگذاری شده است، در میدان صبحگاه ستاد سپاه الغدیر استان یزد، از سربازان منتخب استان یزد تجلیل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: از خانواده ۸۰ شهید سرباز نیز در طول هفته دفاع مقدس سرکشی خواهد شد.

وی از کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه ورزشی در دهکده مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این مراسم قرار است پنجم مهرماه در دهکده مقاومت در جاده تفت برگزار شود.

بهدانی‌فرد با اشاره به برنامه‌های ویژه نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت این هفته، موتورسیکلت‌های توقیفی که مدتی است در پارکینگ‌های نیروی انتظامی نگهداری می‌شود، با تسهیل شرایط و با مدارک ساده‌تر در اختیار صاحبان آنها قرار می‌گیرد.

کد خبر 5027780

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 اردبیل هفته دفاع مقدس نیروی انتظامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز