Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:44:20 GMT

بهره برداری از 3 سد جدید در استان بوشهر در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۳۷۸

بهره برداری از 3 سد جدید در استان بوشهر در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح سه طرح آبرسانی در استان در قالب پویش #الف – ب – ایران اظهار داشت: همکاری و تلاش وزارت نیرو برای برطرف کردن مشکل آبرسانی استان را مورد تقدیر قرار می‌دهیم و امید می‌رود تا پایان دولت تدبیر و امید با بهره بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا اتفاق‌های ات مهمی در استان در بخش آبرسانی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
استاندار بوشهر ادامه داد: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر نزدیک به 10 درصد منابع آبی متعلق به استان و 90 درصد وابسته به استان‌های همجوار بودیم اما با کارهایی که در دولت تبدیر و امید انجام شد به خصوص در 2 سال گذشته و تا پایان دولت انتظار می‌رود 50 درصد از آب استان در درون استان تامین شود.
 
گراوند ادامه داد: مردم استان بوشهر در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار داشتند اما از نظر تامین آب در مضیقه بودند و این امر منجر به ترک روستاها شده بود و استان بوشهر تنها مرکز استانی بود که آب آن جیره بندی بود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اجرای پروژه‌های عظیم آبرسانی وزارت نیرو در این کارنامه پرافتخاری دارد که موجب امیدواری در استان شده است.

وی یادآور شد: این مساله باعث شده که مردم در استانی که پایخت انرژی کشور بود با مشکلاتی روبرو شوند که این نگرانی با همت وزارت نیرو و حمایت استانداری کار ارزشمندی صورت گرفت.
 
گراوند ادامه داد: سه سد در سال گذشته در استان بوشهر بهره برداری و سه سد دیگر نیز مورد  بهره برداری قرار می‌گیرند و سد دالکی نیز آب‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو بوشهر سد دولت تدبیر و امید استان بوشهر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است