Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@13:49:47 GMT

فرد حیوان آزار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۸۹۸

فرد حیوان آزار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ سید نظام موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر رصدهای انجام گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با نشانگاه‌ها و عاملان ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیرانسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ موسوی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد حیوان آزار افزود: کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی ضمن دستگیری متهم، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم به این اقدام غیرانسانی و خشن اعتراف کرد از تحویل وی به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی پرونده‌اش خبر داد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد؛ مضاف بر این که از منظر اعتقادی و انسانی نیز این گونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هر گونه رفتار خشن که ترویج خشونت را در پی داشته باشد مقابله کرده و برخورد قانونی می‌کند.

سرهنگ موسوی در پایان از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب این جرائم خودداری کنند و در صورت مشاهده انتشار هرگونه کلیپ مجرمانه یا خشن به ‌سرعت از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس فتا استان تهران شبکه های اجتماعی دستگیری سید نظام موسوی دستگیری فرد حیوان آزار پلیس فتا غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین