Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:12:23 GMT

آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس با نمایشگاه عکس در کیش

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۵۵۲

آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس با نمایشگاه عکس در کیش

 در نخستین روز از هفته دغاع مقدس، نمایشگاه عکس ۴ عکاس مطرح جنگ و نمایشگاه عکس- نوشت زنان قهرمان دفاع مقدس با عنوان اسوه های صبر و مقاومت در مرکز همایش های بین المللی کیش افتتاح می شود.

 در این نمایشگاه که همه روزه از ۳۱شهریور تا ۶مهر از ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان است، تعداد ۹۰ عکس و عکس-نوشت که جلوه هایی از ایثار و رشادت رزمندگان و تلاش های زنان مبارز و انقلابی در جبهه ها و مراکز پشتیبانی مستقر در شهرهای مختلف کشور است،‌ به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با حضور شهدخت  پورابراهیم مدیر پروژه ملی نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها،‌ هنرمندان و ساکنان جریزه کیش گشایش می‌یابد.

برگزاری آیین شب عکاسان  از دیگر برنامه هایی است که امشب برگزار می شود و در این مراسم استاد محمد حسین حیدری،استاد سید عباس میرهاشمی و استاد محسن راستانی که از رزمندگان، راویان و عکاسان دفاع مقدس هستند، به بیان تجربیات و خاطرات خود می پردازند.

همچنین نمایش خیابانی «سینما شیرین» نیز در حاشیه این مراسم اجرا خواهد شد.

گفتنی است، ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار« سپیدصلح، آبی آرامش» از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به مدت یک هفته در جزیره کیش برگزار می شود.

برچسب‌ها کیش نمایشگاه عکس دفاع مقدس جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش عکس دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش نمایشگاه عکس دفاع مقدس جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش عکس دفاع مقدس کیش نمایشگاه عکس دفاع مقدس جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هفته دفاع مقدس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش عکس دفاع مقدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه