Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۷۴ تاکسی در شهر کرمانشاه به دلیل عدم استفاده راننده از ماسک توقیف شده است. - اخبار استانها -

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از رانندگان تاکسی از ماسک استفاده می‌کنند اما همچنان تعداد محدودی از رانندگان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به دستور مراجع ذی‌صلاح نسبت به توقیف خودروی تاکسی رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند برای بار اول به مدت سه روز اقدام می‌شود و در صورت تکرار معرفی به کمیته انضباطی و در نهایت نسبت به لغو پروانه آن‌ها اقدام خواهد شد.

سلیمانی گفت: تاکنون بیش از 33 هزار عدد ماسم معمولی و قابل شستشو بین رانندگان توزیع شده است و رانندگان با مراجعه به سازمان تاکسیرانی ماسک رایگان و محلول ضدعفونی را برای سطوح داخلی تحویل بگیرند.

یزد| روزانه 16 میلیون ماسک توسط کارگاه‌های جهادی در کشور تولید و توزیع می‌شودبازی با کرونا و مرگ به‌خاطر 3 هزار تومان بیشتر/ برخی رانندگان تاکسی اعتقادی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند‌نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی تا پایان مهر در ارومیه ادامه دارد

وی افزود: تاکنون بیش از 74 خودروی تاکسی در شهر کرمانشاه به دلیل عدم استفاده از ماسک توقیف شده است.

سلیمانی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از موج سوم کرونا نیز با همکاری پلیس راهور نسبت به توقیف خودروی رانندگان فاقد ماسک اقدام شده است.

وی گفت: با توجه به استفاده و استقبال شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و امکان سرایت این ویروس از امروز استفاده اجباری از ماسک در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی اجرایی می‌شود و پذیرش مسافران بدون ماسک نیز ممنوع است.

انتهای پیام/832/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تاکسیرانی ویروس کرونا سازمان تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند