Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامی با اشاره به اتفاقات اخیر بازی یزد لوله با عقاب تهران گفت: متاسفانه تصمیم سخت گیرانه داور در بازی آخر، تفکرات و آرایش تیمی ما را به هم ریخت.

علی غلامی بازیکن یزدلوله در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به بازی یزد لوله پیرامون بازی با عقاب تهران گفت: بازی برگشت تا دقيقه ۸۸ طبق برنامه و خواسته كادر فنی،  پیش رفت كه با یک تصمیم اشتباه از سوی داور و تقدیم یک پنالتی به حریف تهرانی که خيلی سخت‌گيرانه بود، شرایط سختی را برای یزدلوله رقم زد و تفکرات و آرایش تیمی ما را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: تيم عقاب بعد از شکست در دیدار رفت، در رسانه‌ها به حاشيه‌سازی پرداخت و در طول برگزاری مسابقه برگشت نیز، با راه‌انداختن جو روانی، روی داور بازی تاثير گذاشت و اشتباهات زیادی از سوی داور در بازی رخ داد.

غلامی افزود:  ما  تا لحظه آخر و روز آخر جنگيديم كه بتوانيم اين سال سخت را با خوشی به پایان برسانیم كه هم جواب زحمات كادر فنی پر تلاشمان و هم جواب مديريت كار درستمان آقای امیرمحمد دستا را بدهيم كه واقعا تو اين وضع اقتصادی نابه‌سامان، هيچ چيزی برای ما كم نگذاشتند و هم بتوانيم جايگاه بهتری نسبت به امسال داشته باشيم كه قسمت نبود و  شرمنده همه مربيان و هواداران و مديريت باشگاه شديم. البته حاضرین در ورزشگاه حکایت بازی برگشت و اتفاقاتی که افتاده را مشاهده کردند و درکل یزدلوله با تصمیم اشتباه داور، فدا شد. هرچند که نباید از بازی خوب تيم عقاب غافل شد كه واقعا تيم خيلی خوب و  كاملا آماده‌ای بود و این پیروزی  مباركشان باشد.

 

غلامی در ادامه عنوان کرد: ما سختی‌های زيادی تا رسيدن به اين مرحله را تحمل کردیم. دست كادر فنی واقعا خالی بود. تو بازی‌ها به خاطر اين فصل فرسايشی، مصدوميت‌های زيادی گریبان‌گير بازيكنان شده بود. آقای علی‌مرادی فوروارد تیم یزدلوله، دچار پارگی  مينيسک شد. حمیدرضا رعيتی مشكل عضلانی داشت. بنده مدتی از ناحیه ران پا مصدوم بودم و بعد از مدت‌ها در بازی برگشت با عقاب برای مدت کوتاهی بازی کردم و در حساس‌ترين بازی، ٢ تا از بهترين بازيكنانمان، مهدی طايفی و فرشید تقی‌زاده در  بازی برگشت پلی‌آف نداشتيم و ضربه خورديم. واقعا دست كادر فنی خالی بود و به نظر من تا اينجای كار، كادر ما واقعا به بهترين شكل عمل كردند و از آن‌ها، بابت تمام زحمت‌هایی كه برای ما كشيدند، تشكر می‌كنم.

بازیکن گرگانی تیم فوتبال یزدلوله پیرامون فصل آینده اظهار داشت : ما از همين حالا تمركز می‌كنيم كه اگر قسمت بود كنار هم باشيم با يک طرز فكر جديد، مقتدرانه از همان بازی اول طوری عمل کنیم که بدون اگر و اما، به لیگ دو صعود کنیم.

 

غلامی در مورد لیگ سه تصریح کرد:  لیگ سه، بسیار لیگ سختی است كه علاوه بر تيم حريف، با خيلی از مسائل خارج از زمین باید جنگيد كه در اين زمينه وجود  كاظم آسيابان‌پور غنیمت بود که در برابر خیلی از مسائل جنگيد  و ذیستادگی کرد ولی خیلی تنها بود.

 

غلامی تفاوت لیگ‌های بالاتر با لیگ سه را  در  تجربه و طرز فكر بازيكنان دانست و بیان کرد: تفاوت فنی زيادی وجود ندارد، هر چه هست، طرز فكر بازيكنان است كه دارند در لیگ بالاتر بازی می‌كنند.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: لیگ دسته سوم یزد لوله شبستان یزد بازی برگشت کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد