Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی از اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب در استان خبر داد. 

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یوسف ذاکری گفت: بر اساس مصوبه دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان، اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب با هدف تشویق واحدهای صنفی بدون پروانـه کسب به دریافت مجـوز، از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ در استان برگزار  میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به منظور تشویق واحدهای صنفی به دریافت پروانه کسب براساس مصوبه کمیسیون نظارت ، هزینه ورود به کسب متقاضیان صدور پروانه کسب در بازه زمانی فوق الذکر از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند بود.

ذاکری همچنین افزود: اتحادیه های صنفی مکلف به انجام همکاری در زمینه شناسایی واحدهای بدون پروانه و اجرای مصوبه فوق هستند.

وی در پایان ضمن تاکید بر دریافت پروانه کسب توسط واحدهای فاقد پروانه کسب در استان اعلام کرد: کلیه اتحادیه های صنفی ملزم به همکاری لازم با اتاق اصناف شهرستان و اداره اماکن جهت اجرای طرح مذکور می باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واحد های صنفی واحدهای صنفی بدون بدون پروانه پروانه کسب اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد