Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@13:20:14 GMT

ورق بورس برگشت

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۵۴۳۱

ورق بورس برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۳۰ هزار و ۱۹۴ واحد افزایش، رقم یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۴۸۸ واحد صعودی به رقم ۴۱۳ هزار و ۳۶۸ واحد رسید.

معامله‌گران یک میلیون معامله به ارزش ۱۴۴ هزار و ۶۰ میلیارد ریال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، س نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۳۲۲ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۳۵ واحد ایستاد. در این بازار ۶۳۵ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و سه میلیارد ریال انجام شد. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی مارون، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی تندگویان، بیمه پارسارگاد و بانک دی نمادهای پربیننده این بازار را تشکیل دادند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با افت ۲۰۶۴۶.۵۳ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸.۷ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۶۹۳۸.۱۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۴۰۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۱۳,۵۲۰ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۰,۷۴۳.۲۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۰۸.۲۰۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6098131 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار