Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در استان تهران مناطقی داریم که این اماکن تحت عنوان مناطق کمتر توسعه یافته یا اصطلاحا حاشیه نشین تشکیل شده اند و بنای مدیریت کلان استان و شخص استاندار بر این است که خدمات فوری به ساکنان این مناطق داده شود. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهرانن، شکرالله حسن بیگی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی و زنان و خانواده شهرستان‌های شرق استان تهران اظهارداشت:  در استان تهران مناطقی داریم که این اماکن تحت عنوان مناطق کمتر توسعه یافته یا اصطلاحا حاشیه نشین تشکیل شده اند و بنای مدیریت کلان استان و شخص استاندار بر این است که خدمات فوری به ساکنان این مناطق داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا جلسات منطقه‌ای را میان حوزه سیاسی استانداری و فرمانداران و معاونان سیاسی شهرستان‌های استان با حضور دیگر ادارات و نهاد‌های مرتبط تشکیل دادیم به صورت شهرستانی موضوعات موجود در این حوزه را مرور کردیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: مشکلات این مناطق به صورت تقریبا کامل شناسایی شده اند و اطلاعات به دست آمده به ادارات و دستگاه‌های متولی اعلام خواهد شد تا در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کارگروه‌های مرتبط با این مسائل و مشکلات، طرح‌های کاربردی تهیه شده و تامین اعتبار انجام شود و تلاشمان بر این است که مسائل و مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، در کوتاه‌ترین زمان رفع شود.   بیشتر بخوانید:  معاون استاندار تهران: انتخابات میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس در این استان برگزار می‌شود   انتهای پیام/  برچسب ها: معاون استاندار تهران شکرالله حسن بیگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار تهران شکرالله حسن بیگی استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»