Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور گفت: مواد آزمون استخدامی در وزارت کشور و واحد‌های تابعه آن بر اساس استاندارد‌ها و چارچوب‌های سازمان سنجش تنظیم شده است. خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اکبر روشن ضمیر در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: بعد از رایزنی‌های مختلف با سازمان امور استخدامی کشور، مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر در صف و ستاد وزارت کشور اخذ شده و منتظر برگزاری آزمون در ۹ آبان و سپس اعلام سه برابر ظرفیت و برگزاری مصاحبه و ارزیابی در کانون ارزیابی وزارت کشور و سپس اشتغال افراد نهایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این خصوص توضیح داد: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی صورت می‌پذیرد و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری‌ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری‌های سراسر کشور اختصاص یافته است، هدف تقویت زیست بوم سرمایه انسانی از ریشه ای‌ترین ساختار سازمانی یعنی بخشداری‌ها است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با اشاره به اینکه مواد آزمون براساس استاندارد‌های سازمان سنجش تنظیم شده است؛ گفت: وزارت کشور هیج نقشی در اصل برگزاری آزمون ندارد.
روشن ضمیر تصریح کرد: فقط اعلام نیاز مشاغل و اطلس توزیع سهمیه از سوی وزارت کشور انجام شده و اصل برگزاری آزمون با سازمان سنجش است که اسامی راه یافتگان بعد از طی مراحل قانونی در بخش‌های مختلف وزارت کشور در صف و ستاد جذب می‌شوند.   بیشتر بخوانید:  استخدام ۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری‌ها و ستاد وزارت کشور   انتهای پیام/ برچسب ها: آزمون وزارت کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون وزارت کشور برگزاری آزمون سازمان سنجش وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش