Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:57:45 GMT

دلجویی عضو شورای شهر کرمانشاه از همسر شهید یزدانفر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۵۸

دلجویی عضو شورای شهر کرمانشاه از همسر شهید یزدانفر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی از بحث و گفتگوی یکی از اعضای شورای شهر با همسر شهید والامقام ابراهیم یزدانفر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تشکیل جلسه‌ای و دعوت از دو طرف زمینه دلجویی عضو شورای اسلامی شهر را از خانواده شهید یزدانفر فراهم کرد.

بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه ضمن نکوهش رفتار نامناسب این عضو شورای شهر اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام استان کرمانشاه که امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم را گرامی می‌داریم و تکریم خانواده معظم شهدا که به تعبیر حضرت امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، وظیفه همه ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند امروز با بزرگواری همسر شهید والامقام عذرخواهی پذیرفته شد ولی عضو شورای شهر برخاسته از رأی همین مردم است و نباید با خانواده شهید و مردم اینچنین برخوردی داشته باشد در حالی که تنها خواسته ایشان زنده نگه داشتن نام شهید بوده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با همسر شهید امروز تماس گرفتم و برخورد بزرگورانه ایشان و بدون بیان گلایه به ما نشان داد که خانواده شهدا چقدر جایگاه والایی دارند؛ اگر شهدا نبودند هیچکدام از ما نبودیم. پاسداری از خون مطهر شهدا و تکریم خانواده شهدا تکلیف و وظیفه ما است.

بازوند تصریح کرد: روزی که ملاقات مردمی دارم احساس می‌کنم از انجام دادن بسیاری پروژه‌های بزرگ اقتصادی مهم‌تر است چون کار مردم را انجام داده‌ام.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه: خادم خانواده معظم شهدا هستم

عضو جوان شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پی این ماجرا، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به این مسئله که بنده برادر ۲ شهید هستم و از خانواده شهدا به حساب می‌آیم درک می‌کنم که خانواده شهدا حقی بزرگ و غیرقابل جبران بر گردن ملت ایران دارند.

وی افزود: به درخواست بیت مکرم شهید ابراهیم یزدانفر نسبت به نامگذاری کوچه‌ای در محله کوهساری به نام این شهید بزرگوار، بنده و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر برای محقق نمودن این امر تمام توان خود را به کار گرفتیم‌.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: در نتیجه نامه نگاری‌ها سرانجام این طرح در جلسه علنی شورا مطرح شد و مصوب گردید که نام کوچه به نام شهید والامقام ابراهیم یزدانفر مزین شود که مصوبه مذکور برای سیر مراحل قانونی به فرمانداری و شهرداری ارسال شد.

وی ادامه داد: از آنجا که پروسه چاپ و نصب تابلو مقداری زمان بر است، همسر مکرم شهید یزدانفر نسبت به این تأخیر گله‌مند بود و بعد از تماس تلفنی با اینجانب به شورای اسلامی شهر مراجعه کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: همان طور که در فیلم منتشر شده مشخص است، از آنجایی که بنده خود را خادم مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا می‌دانم در مقابل عصبانیت این همسر شهید سکوت اختیار کرده و هیچ گونه توهین و هتک حرمتی از سوی بنده به ایشان نشده است.

عضو جوان شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه علی الخصوص خانواده معظم شهدا بنده را به عنوان خادم خود در شورای اسلامی شهر برگزیدند و انشالله که تا این مرحله از خادمی توانسته باشم با صدق گفتار و رفتار ذره‌ای از لطف آنها را جبران کرده باشم.

کد خبر 5031524

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر کرمانشاه کرمانشاه شهرداری کرمانشاه ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم خطبه های نماز جمعه شورای اسلامی شهر کرمانشاه خانواده معظم شهدا خانواده شهدا همسر شهید عضو شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران