Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در مجموعه ۲۱ هکتاری بنا شده و ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ارزش آن حالا ۷۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد در آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت‌های ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری از سبزوار با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد شهدا و امام شهدا، از افتتاح استادیوم فوتبال ۱۵ هزار نفری و استادیوم دوومیدانی و همچنین استادیوم پنج هزار نفری نیشابور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اودر ادامه افزود: استادیوم ۱۵ هزار نفری سبزوار در مجموعه ۲۱ هکتاری ساخته شده است. ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و ارزش آن حالا ۷۰۰ میلیارد ریال است. استادیوم مطابق با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال اسیا ساخته شده و با توجه به میزان نوری که دارد می‌تواند مسابقات بین اللملی را میزبانی کند.

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین در مورد طرح‌های نیشابور به استادیوم پنج هزار نفری فوتبال و پیست آسفالت دوومیدانی اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ارزش کنونی آن ۵۰۰ میلیارد ریال است. با افتتاح این۲ پروژه در فوتبال و دوومیدانی با سخت افزار خوبی که به وجود آمده امکان شکوفایی استعدادهای جوانان در این مناطق به وجود آمده است.

علی‌نژاد در پایان گفت: ورزشکاران سبزواری از شما آقای رییس جمهور تشکر می‌کردند و مطمئنا استعدادهای بیشتری در این مناطق شکوفا خواهند شد.

آیین بیست‌وپنجمین هفته افتتاح طرح‌های زیربنایی و ملی کشور با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، در حوزه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزرات وزارت ورزش و جوانان امروز پنج‌شنبه (۳ مهر) با حضور رییس جمهوری برگزار و در جریان آن چندین طرح گردشگری و ورزشی در تهران و برخی از استان‌ها افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد ورزش و جوانان میلیارد ریال هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد