Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@05:23:44 GMT

اداره اموال تملیکی استان تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۱۳۹۶۰

اداره اموال تملیکی استان تقویت می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تقویت اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان توسط سازمان تملیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قائم مقام و اعضای هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با هیئت مدیره اموال تملیکی، گزارشی از عوارض و آسیب های ماشین های حامل کالای قاچاق که از بنادر جنوبی به سمت مرکز کشور از مسیر استان کهگیلویه و بویراحمد گذر می کنند، ارائه داد.

و همچنین مباحثی پیرامون نوع کالاها و شرایط آن توسط بهادری رئیس اداره اموال تملیکی استان در این نشست  مطرح شد.

کلانتری به خساراتی که توسط ماشین های حامل کالای قاچاق و تلفات جاده ای که ایجاد می کنند اشاره کرد و افزود: در این نشست در خصوص  نحوه جمع آوری فروش کالای قاچاق نیز مباحثی مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه برنامه های مشترک سازمان اموال تملیکی کشور و مسئولان استان مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: مقرر شد سازمان کشوری در جهت تقویت اداره اموال تملیکی استان کمک های لازم را انجام دهد.

وی گفت: انتظار می رود سازمان، اداره اموال تملیکی استان را از نظر بهبود وضعیت ساختمان اداری، تجهیز و ساماندهی انبارها و سایر امکانات مورد نیاز یاری کند.

استاندار در همین راستا بر حمایت دستگاه های مسئول استان در حوزه های قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی در اجرای سیاست های مصوب نظام در مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد.

در ادامه این نشست استاندار با علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است افتخاری قائم مقام سازمان اموال تملیکی و سید عبدالمجید اجتهادی مدیرکل پیشگیری و نظارت بر قاچاق کالا و ارز نیز در این نشست حضور داشتند.

کلانتری با اشاره به مباحث مطرح شده با هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی کشور، گفت: مقرر شد ستاد مبارزه با قاچاق کالا کشور کمک های لازم را برای بهبود وضعیت موجود در اداره اموال تملیکی استان مورد توجه قرار دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اموال تملیکی اداره اموال تملیکی استان مبارزه با قاچاق کالا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد