Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین رحیمی بخشدار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش بیستون گفت : در راستای ترویج فرهنگ اهدای کتاب و غنی‌سازی کتابخانه‌های عمومی، مردم می‌توانند در ایام اربعین در کنار سایر نذورات، نذر کتاب داشته باشند تا در آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ کتابخوانی نقشی موثر ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : سنت نذر ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم این مرز و بوم دارد و از دیرباز جایگاه ویژه‌ای در بین مردم کشور داشته است لذا باتوجه به در پیش بودن ایام اربعین و ۲۸ صفر و عشق و علاقه مردم به پیامبر اسلام (ص) و امام حسین (ع)، نذر کتاب به عنوان یک حرکت فرهنگی مناسب پیشنهاد می‌شود و مردم می‌توانند به نیت نذر، کتاب‌های خود را اهدا کنند.

رحیمی افزود: بر اساس طرح نذر کتاب همه مردم و ادارات بدون هیچ محدودیتی می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل خود کتب بلااستفاده و خوانده شده و یا خریداری شده خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند و امکان استفاده اقشار مختلف از کتاب را فراهم سازند و به ترویج فرهنگ مطالعه کمک کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی نذر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم