Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند سیاسی و حاکمیت عراق، امنیت این کشور را برای جمهوری اسلامی ایران با اهمیت خواند.

ظریف با اشاره به حملات انجام شده به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و ضرورت تضمین عزت و امنیت دیپلماتهای ایرانی در عراق، هرگونه حمله به اماکن دیپلماتیک را محکوم و غیرقابل قبول دانست و توقف اینگونه اقدامات را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اقدام تروریستی رژیم آمریکا در ترور سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در خاک عراق، ایفای مسئولیت دولت عراق در این زمینه را خواستار شد.

فواد حسین وزیر امور خارجه عراق نیز در این ملاقات با تاکید بر اهمیت راهبردی مناسبات ایران و عراق گفت روابط تهران و بغداد از تاریخ کهن و جغرافیای مشترک بهره مند است و تنها به منافع اقتصادی و مصالح سیاسی خلاصه نمی گردد.

وی افزود عراق اجازه نمی دهد تهدیدی از خاک این کشور متوجه همسایگان شود.

بر اساس توافق انجام شده در این دیدار مقرر گردید یک هیئت فنی عراقی برای اجرایی کردن توافقات دوجانبه از جمله در موضوع لایروبی اروند رود، طی دو هفته آینده به جمهوری اسلامی ایران سفر نماید.

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف دولت عراق ترور شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)