Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:20:55 GMT

آتش سوزی در بازارچه شهرستان فومن مهار شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۶۵۱

آتش سوزی در بازارچه شهرستان فومن مهار شد

 امین خوش پرش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حریق که نیمه شب گذشته حوالی ساعت 24 به آتش نشانی فومن اعلام شد 6 مغازه از جمله یک طلا فروشی ، نانوایی و فروشگاه نان فانتزی ، یک منزل مسکونی را درگیر کرده بود و سه مغازه دیگر نیز سرایت کرد .

وی اظهار کرد : برای مهار آتش ، سه دستگاه خودرو آتش نشانی و یک خودرو آبرسان به محل اعزام شد اما با توجه به گستردگی آتش سوزی از ایستگاه های آتش نشانی شهرستان های اطراف هم درخواست کمک شد و خودروهای اطفای حریق از شهرستان های صومعه سرا ، رشت ، شفت و ایستگاه جمعه بازار برای خاموش کردن آتش حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، عمده مغازه ها با توجه به اقدام سریع آتشنشانان خسارت جدی ندیدند و سربندی های مغازه ها دچار حریق شد و آتش به پایین مغازه ها نرسید.

وی با بیان اینکه اطفای این حریق بیش از سه ساعت به طول انجامید ، گفت : هم اکنون علت دقیق این حادثه و محل بروز آتش سوزی و برآورد خسارت ها در دست بررسی است .

برچسب‌ها رشت آتش سوزی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت آتش سوزی گیلان رشت آتش سوزی گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری ۲۰ متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود ۲۰ مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی