Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در بخش نظامی یک قدرت شده‌ایم اما این کفایت نمی‌کند و باید به سایر بخش‌ها به عنوان یک الگو رسوخ پیدا کند و منتقل شود.

به گزارش ایسنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح «پارک ملی هوافضا» نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی این نیرو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه صرفا ارائه تاریخچه هوافضا نیست؛ امروز در حوزه‌های مختلف موشکی، کروز، پدافند هوایی، بدون‌سرنشین و فضایی تراز ما تراز جهانی است و دیگر تراز منطقه‌ای نیست و جزو ۵ تا ۱۰ کشور اول جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه توانمندی‌ها را ما با فرهنگ دفاع مقدس به دست آوردیم، افزود: مسیرمان را آن روز آموختیم و یاد گرفتیم قوی شویم چراکه اگر ضعیف بمانیم پایمال می‌شویم و دشمن هم رحم نمی‌کند.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: امروز در بخش نظامی یک قدرت شده‌ایم اما این کفایت نمی‌کند و باید به سایر بخش‌ها به عنوان یک الگو رسوخ پیدا کند و منتقل شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی‌های این نیرو، گفت: نمایشگاهی ایجاد کرده‌ایم برای بخش نخبگانی کشور، برای دانشجویان، اساتید و مسئولین تا ببینند و چهره به چهره صدها و شاید هزاران سوالی را که دارند توسط متخصصین ما پاسخ داده شود تا این الگو به نسل جدید منتقل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر روزی از سیم خاردار تا موشک وابسته به خارج بودیم، اگر روزی بالای ارتفاعات بازی‌دراز با دوربین تلاش می‌کردیم تا عمق خاک دشمن را در حد ۱۰-۱۵ کیلومتر ببینیم، امروز با ماهواره از ارتفاع ۴۳۰ کیلومتری هر نقطه‌ای جهان را که بخواهیم می‌بینیم.

سردار حاجی‌زاده همچنین با بیان اینکه این توانمندی و قدرت تصادفی نبوده و این الگو را باید به نسل جدیدمان منتقل کنیم، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که روش و الگویی که توانسته ما را در حوزه نظامی که لبه تکنولوژی است به خودکفایی برساند، باید در بقیه صنایع هم این توانمندی را پیدا کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با بیان اینکه سال ۹۸ سال حوادث بسیار مهمی بود و دیدم که چگونه آمریکا بعد از ۷۵ سال اقتدار، از جمهوری اسلامی ایران سیلی خورد، تصریح کرد: دشمن در حال کار کردن و حرکت است، ما هم نباید متوقف شویم و ما هم دائما در حال حرکت هستیم.

تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم