Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس حوزه هنری لرستان گفت: ارزش‌های ناب الهی دفاع مقدس در قالب بهترین آثار هنری عرضه شود.

محمد کرم‌اللهی پنجم مهر ماه در آیین همایش استانی شعر علمداران که در بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: آثار دفاع مقدس به‌ویژه کتاب‌های منتشر شده در واقع نقشه راه برای دستیابی به مقصد نهایی و شیوه‌نامه حیات طیبه و مومنانه و مجاهدانه برای انسان انقلابی و متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر می‌خواهیم شبیه شهیدان شویم باید تلاش کنیم شیوه و سیره علمی و عملی شهیدان را بشناسیم و به نسل‌های جوان‌تر این مفاهیم ارزنده را به بهترین شکل انتقال دهیم. 

کرم‌اللهی اضافه کرد: دفاع مقدس پیام‌آور همه خوبی‌ها و ارزش‌های ناب الهی همچون ایثار، گذشت، اخلاص، فداکاری، توکل، مقاومت و شجاعت است و باید در قالب بهترین آثار هنری عرضه شود.

به گزارش ایسنا، در این برنامه ۱۰ شاعر لرستانی اشعار خود را با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و بخش ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند و از برخی شاعران و فعّالان عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!