Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از درآمد بیش از ۱۵ میلیون ریالی ماهانه مجریان طرح اشتغال کمیته امداد این استان خبر داد و گفت: پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال فعال تحت نظارت این نهاد در حال انجام است.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه رصد فعالیت‌های اشتغال کمیته امداد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ، اظهار کرد: رویداد استارتانی "کارآفرین شو " که با همکاری کمیته امداد استان سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از شنبه ۲۲ شهریور سال جاری آغاز شده بود، ۱۲۰ نفر از دانشجویان به دبیرخانه رویداد استارتانی کارآفرین شو راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روستاها درگذشته مولد اشتغال و تأمین‌کننده بخشی از اقلام شهر بودند اما  در حال حاضر شرایط مساعدی ندارند تصریح کرد: کمیته امداد نگاه ویژه‌ای به روستاها دارد.

مسعودیان‌راد پشتوانه علمی را ضامن  اجرای موفقطرح‌های اشتغال کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: نظارت پنج‌ساله بر طرح‌های اشتغال این دستگاه حمایتی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جاری ایجاد سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی بااعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان برای مددجویان در نظر گرفته‌شده است خاطرنشان کرد: سیزده بانک عامل استان سمنان، ۷۱ درصد از مجموع تسهیلات در نظر گرفته‌شده اشتغال مددجویان در سال جاری را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه با مرکز آموزش فنی حرفه‌ای برای آموزش یک‌هزار و ۲۰۰نفر از مددجویان کمیته امداد استان سمنان با هدف آموزش مهارت‌های شغلی خاطرنشان کرد: هدایت‌های شغلی،استعداد سنجی ، کانون خیرین اشتغال و جهادگران اشتغال ازجمله راهبردهای نهادی برای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته امداد سمنان طرح اشتغال کمیته امداد استان سمنان اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود