Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعزام نیروهای جهادی برای مقابله با موج سوم کرونا در ۴ بیمارستان بهارلو، امام خمینی(ره)، امام حسین(ع) و شهدای تجریش انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسئول روابط عمومی قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون(س) از اعزام نیروهای جهادی برای موج سوم کرونا خبر داد.

وی گفت: اعزام نیروهای جهادی برای مقابله با موج سوم کرونا در روز دوشنبه (۷ مهر ماه) با هماهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان تهران در ۴ بیمارستان بهارلو، امام خمینی(ره)، امام حسین(ع) و شهدای تجریش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با رضایت کامل ۱۶بیمارستان در طول همکاری قرارگاه و نیروهای جهادی بار دیگر برای همکاری با کادر درمان و پزشکی کشور در موج سوم وارد عمل می‌شوند. هدف از ورود نیروهای جهادی در بیمارستان‌ها برای همیاری کردن بیماران عزیز و کمک حال بودن کادر درمان پزشکی کشور است. ان‌شاءالله که بتوانیم در همه‌ی عرصه های جهادی خدمتگذار مردم شریف ایران باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0038m0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا اعزام نیروهای جهادی موج سوم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • جنایت‌ به وقت الشفا و ناصر؛ افزایش کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد