Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: با توجه به درخواست اتاق اصناف استان قزوین و مصوبه هیئت وزیران و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا مجتمع انبارهای استان قزوین به وسعت ۵۴ هکتار در کنار شهر قزوین احداث می‌شود. - اخبار استانها -

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به ضرورت تجمیع و هماهنگ‌سازی فعالیت مجموعه‌های صنفی در استان اظهار داشت: با توجه به درخواست اتاق اصناف استان قزوین و مصوبه هیئت وزیران و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا مجتمع انبارهای استان قزوین به وسعت 54 هکتار در کنار شهر قزوین احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد مجتمع انبارها را نخستین گام برای ایجاد شهرک صنفی در استان دانست و افزود: این مجتمع انبارها بر مبنای صورت ‌جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با عنایت به بند 3 مصوبه این جلسه درباره لزوم ایجاد یک مجموعه واحد و مشخص برای ساماندهی انبارهای اصناف و بازاریان استان قزوین ساخته خواهد شد.

جمالی‌پور با بیان اینکه مجتمع انبارهای استان با مجوز دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد، ادامه داد: زمین 54 هکتاری در نظر گرفته شده برای ساخت مجتمع انبارها پیشتر متعلق به کارخانجات فرنخ، مه‌نخ و نازنخ بوده که از طرف مالکان این واحدهای تولیدی به سرمایه‌گذاران ساخت مجتمع انبارها یعنی اعضای اتاق اصناف قزوین واگذار شده است.

کتاب‌سرای "معراج" ویژه دفاع مقدس در قزوین راه‌اندازی می‌شود1100 هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزوده می‌شوداستاندار قزوین: ریل باس‌های قزوین به تهران در آینده راه اندازی می‌شود

استاندار قزوین با اشاره به مکاتبه‌های اتاق اصناف قزوین و پیشنهاد معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری برای ساخت شهرک صنفی گفت: به همین خاطر موضوع نحوه احداث و ساخت این شهرک صنفی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استان مطرح خواهد شد تا تصمیم‌های نهایی در این زمینه گرفته شود.

جمالی‌پور تسهیل فعالیت بخش خصوصی به ویژه اصناف را از جمله وظایف مهم دولت دانست و یادآور شد: هر پیشنهادی که توسط بخش خصوصی برای توسعه فعالیت‌ّ‌های اقتصادی و تولیدی در استان به دست ما برسد، از آن استقبال خواهیم کرد و وظیفه اصلی دولت را ریل‌گذاری درست دولت برای توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی می‌دانیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق استانداری قزوین قاچاق کالا قاچاق استانداری قزوین استان قزوین اتاق اصناف بخش خصوصی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج

اقبال حمیدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با رصد و شناسایی محل نگهداری کبک ها، با اخذ حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز، ۳۷ قطعه کبک که قصد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: محیط بانان افزون بر این کبک ها؛ ۳۵ قفس چوبی و یک شبکه نگهداری پرندگان هم کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد حقوقی نسبت به تشکیل پرونده در این رابطه و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی اقدام کرده است. 

حمیدی ادامه داد: پرندگان کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست انتقال داده شده اند و پس از بررسی‌های جسمانی، تغذیه و مراقبت‌های لازم در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رها سازی می‌شوند.

کبک‌ها که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند.

 در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران