Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی گفت: مادامی که روحیه جهادی و تفکر بسیجی در بطن جامعه نهادینه شود و به نسل های بعد منتقل شود، هیچ دشمنی بر این مردم غلبه نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» شامگاه(6 مهر) در آیین تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای دفاع مقدس و اکران خصوصی مستند با یک خبرنگار، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از سال 1342 مبارزات خود را با رژیم ستم شاهی آغازکرد و با همدلی و همراهی مردم انقلاب اسلامی ایران به پیروی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با همراهی مردم و محوریت امام  (ره) انقلاب پیروزی رسید و برای حفظ انقلاب اسلامی کمر بستند، افزود: مردم سلحشور ایران اسلامی تاکنون هزینه های زیادی را برای تحقق خواسته اصلی خود که همان استقلال مملکت و نظام مقدس اسلامی بود، پرداخت کردند.

 

ثمینی با اشاره به توطئه های دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان منافع خود را در منطقه استراتژیک ایران اسلامی با منابع و ذخایر انرژی و نفتی و حمایت بی دریغ شاه را از دست داده بودند.

 

وی ادامه داد: دشمنان که این منفعت بزرگ را از دست داده بوده اند و با این شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی مردم ایران اسلامی مواجه بودند، تلاش می کردند در قالب کودتا، جنگ داخلی و حمله نظامی، شرایط سابق را برای بهره برداری از منابع و ذخایر ایران اسلامی برای خود برقرار کنند.

 

ثمینی ابراز کرد: دشمنان پس تلاش های مستمر متوجه شدند که با مرجع دینی و رهبر دینی آگاه، عالم و شجاع  روبرو هستند و تلاش های داخلی آنان شکست خورده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با شجاعت و در غربت محکم  مبارزه خود را استکبار جهانی آغاز کرده بود، افزود: نظام سلطه پس از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شدند که نمی توانند پیشروی های سابق و فرصت طلبی های سابق را داشته باشند و کودتاه های مختلف را راه انداختند و با هدایت امام خمینی (ره) و تلاش انقلابیون کودتاها یکی پس از دیگری خنثی شد.

 

وی ادامه داد: دشمن وقتی فهمید نمی تواند از طریق کودتا به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کند و با حمله به صحرای طبس هم کاری از پیش نبردند، می دانستند که اگر سریع وارید عمل نشوند و اقدامات نظامی را انجام ندهند این انقلاب تنومند تر می شود و توان مقابله با آن را نخواهند داشت.

 

ثمینی اذعان داشت: پس از شکست های پی در پی توطئه های نظام سلطه، فردی جاه طلب  مانند صدام را تحریک کردند  و از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران نوپا بود تلاش  شد با حمله نظامی انقلاب اسلامی را شکست دهند.

 

وی با اشاره به اینکه در زمان آغاز جنگ تحمیلی سپاه انقلاب اسلامی نوپا بود و نیروی ارتش تقریبا از هم پاشیده،خاطرنشان کرد: صدام با حمایت دنیای شرق و غرب به مرزهای جمهوری اسلامی حمله کرد.

 

ثمینی افزود: امام خمینی (ره) سازمان بسیج را تشکیل داد و مردم در قالب گروه های بسیجی به جبهه های نبرد با دشمن اعزام می شدند.

 

وی یاد آورشد: با تشکیل بسیج مردمی اعضای خانواده های چه در جنگ رودر رو و چه در حمایت های پشت جبهه سهیم شدند و ملت ایران اسلام هشت سال با وحدت و همدلی  در برابر دشمن تا دندان مسلح بعث ایستاد و به پیروزی رسید.

 

ثمینی افزود: هشت سال دفاع مقدس، یاد آور هشت سال ایثار، اهدای خون عزیزان ملت، اسارت و تحمل شکنجه ها وحشتناک اردوگاه های سخت عراق توسط آزادگان و تحمل مشکلات و مشقت های اقتصادی است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، تاریخچه هشت سال مقاومت و ایثار ملت ایران است، افزود: ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی در برابر دشمن ایستاد و برای صیانت از آب و خاک وطن خم به ابرو نیاورد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ملت ایران در برابر دنیای استکبار این بود که روحیه ایثار و مقاومت عملا با رهبری های امام خمین ی(ره) و پس از آن مقام معظم رهبری در جامعه نهادینه شد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی برای ملت ایران، افزود: دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ و همیشگی برای ملت ایران است.

 

ثمینی بیان داشت: با بیان اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در خدمت به مردم و ارتقای علم، دانش، تسلحیات نظامی و موشکی، سازندگی و...  به برکت روحیه ایثار شهادت و مقاومت است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: ادامی که روحیه ایثار و مقاومت در بطن جامعه نهادینه شود و به نسل های بعد منتقل شود، با تفکر بسیجی هیچ دشمنی بر این مردم غلبه نتواند خواهد کرد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفکر بسیجی فرهنگ ایثار دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران معاون سیاسی امنیتی ایران اسلامی امام خمینی ملت ایران دفاع مقدس هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟